Inlägg från: Lapinette |Visa alla inlägg
  • Lapinette

Resetråden som aldrig tar slut

andbeyond - tack för Islandstips. Ska spara ned dem i min resemapp.

Har tyvärr inte varit på Hawaii men var jäkligt nära för 4-5 år sedan. Resa + hotell bokat och så ställdes alltihop in ! Makens företag skulle ha konferens + fruar där. Hade inte varit helt fel!

• Lapinette

andbeyond - det blev inställt pga makens företag ställde in i sista sekund. Vi åkte istället till Guadeloupe, skulle bara vara borta i 10 dagar och tyckte då att resan blev lite väl lång.

• Lapinette

Jag återkommer med restaurangtips i Göteborg när vi närmar oss augusti. Kommer att fira makens födelsedag i era kvarter och vill ju då ta ut honom till någon trevlig restaurang.

• Lapinette

Ab fab - är inte ett dugg orolig. Tänkte bara lugna mig lite eftersom jag nog inte kan ringa så här 6 månader innan och boka bord ... ja och för den delen sen komma ihåg vart och när jag bokade bord.

• Lapinette

Rosen - har den hemma och datorn är i veckorna på jobbet. Är det ok om du får det på lördag eller är det då försent?

Övrigt - nu kanske det inte blir Amsterdam under Påsk . Makens bror vill att vi ska svänga över och se deras nya lägenhet i Strasbourg. Det blir lite väl mycket åka hit och dit om vi även ska ta svärmor (Luxemburg) samt Champagne under resan.

• Lapinette

Tror den där fondanten ligger i ganska många datorer här på BT . Själv har jag ett Word dokument med BT-recept. Tänkte ge ut en kokbok i framtiden.

• Lapinette

BT-recepten i min blivande kokbok har så kryptiska namn, t ex Telis gurkrecept, Muggles lax, förhoppnings snittar och så har vi ju Werner Vögeli "goes Marakech by Rosen".

• Lapinette

Tinga - maken köpte ett par skor i present till mig i fjol i Barcelona men i år kollade jag faktiskt varken efter skor eller kläder (hade redan spenderat en del här hemma innan jag åkte).

• Lapinette

Tinga - du hittar säkert något fint i Barcelona!

• Lapinette

Sitter här och försöker lägga upp planen för Kalifornien. Det blir troligen 4 nätter utmed Highway 1. Några förslag på vart? Två nätter på ett ställe och två nätter någon annanstans.

Svar på tråden Resetråden som aldrig tar slut