Inlägg från: anne på grönkulla |Visa alla inlägg
  • anne på grönkulla

det låter helt vettlöst o alldeles alldeles UNDERBART!

Telemarkgrrl skrev 2009-03-17 10:08:04 följande:
    Det skulle bli tåg från Helsingfors till Moskva via St Petersburg, sen transsibiriska järnvägen till Peking. Man kan stanna i Ulan Bator om man vill ett par dagar. Och sen tåg från Peking till Hanoi och så vidare till Bangkok (har jag för mig, det var ett tag sen jag läste på om den resan). Man kan passera Shanghai också tror jag men då tar det längre tid.Sen ett par veckor på stranden i Thailand och så flyg hem.
  • anne på grönkulla

Som sagt - helt i min stil! *asg* Även om jag inte längtar just till Thailand...

Telemarkgrrl skrev 2009-03-17 14:57:14 följande:
    anne på grönkulla skrev 2009-03-17 14:51:09 följande:
    Hihi, eller huuuuur!
  • anne på grönkulla

Ex på FB låter som ett högriskprojekt! Där dyker det ju upp folk man glömt att man inte ville känna, typ...

fru AM skrev 2009-03-18 13:45:22 följande:

Lappis & Tels: har ni vägarna förbi Santa Barbara kan ni väl titta in på mitt ex:s B&B och sparka honom (hårt) i rumpan från mig. Han vägrar att bli facebookkompis med mig så jag är sur ...
  • anne på grönkulla

Nej som sagt några ex har jag inte där vad jag kan komma på - men en hel del annat löst folk från förr.

*grubblar över den dolda innebörden i glass*

• anne på grönkulla

Äta glass låter annars i min öron som en typiskt uttänkt "oskyldig" aktivitet dvs med precis hur mycket baktankar (ooops!) som helst...

• anne på grönkulla

OMG! Ja, mycket ska man höra innan öronen trillar av *känner efter om de börjar sitta löst* men det finns en del sånt hejdlöst vuxenflirtande som inträffar i tillvaron...

• anne på grönkulla

ingen aning heller - gå de ut om de inte besvaras kanske? skulle han tacka ja kan du ju alltid ta bort honom - DET om något är en MARKERING

• anne på grönkulla

poddradioprogram är hemligheten som får iväg mig till gymmet, kan jag konstatera

Piggelin1 skrev 2009-03-19 21:27:05 följande:
    Japp - ljudbok eller nerladdade Sommarpratare är vår specialitet under långa bilresor! Fast sommarpratarna är ju lite svåra att förstå för din make, Lappis Men till alla andra kan jag verkligen rekommendera det! Lagom långa & många intressanta människor.
  • anne på grönkulla

För er som reser till USA - Lonely Planet verkar just ha släppt "US trips" med olika resrutter - om det bara är webbguider eller guideböcker man kan köpa vet jag inte, men en koll på deras hemsida bör ju ge nån vägledning.

Svar på tråden Resetråden som aldrig tar slut