Resetråden som aldrig tar slut
Ja jag hoppas!
Ab fab skrev 2009-03-17 09:11:11 följande:
Ja jag hoppas!
Ab fab skrev 2009-03-17 09:11:11 följande:
det låter helt vettlöst o alldeles alldeles UNDERBART!
Som sagt - helt i min stil! *asg* Även om jag inte längtar just till Thailand...
Ex på FB låter som ett högriskprojekt! Där dyker det ju upp folk man glömt att man inte ville känna, typ...
fru AM skrev 2009-03-18 13:45:22 följande:
*asgarv!* ja, jag har nog inte ett enda ex på min iofs rätt omfattande fb-lista *tänker efter*
Tja antingen så är du en läskig stalker eller så har han inte riktigt kommit över dig eller så loggar han aldrig in...
Nej som sagt några ex har jag inte där vad jag kan komma på - men en hel del annat löst folk från förr.
*grubblar över den dolda innebörden i glass*
Äta glass låter annars i min öron som en typiskt uttänkt "oskyldig" aktivitet dvs med precis hur mycket baktankar (ooops!) som helst...
OMG! Ja, mycket ska man höra innan öronen trillar av *känner efter om de börjar sitta löst* men det finns en del sånt hejdlöst vuxenflirtande som inträffar i tillvaron...
men 3 år senare borde han ju ha kommit över det, ssk om han själv är gift....
ingen aning heller - gå de ut om de inte besvaras kanske? skulle han tacka ja kan du ju alltid ta bort honom - DET om något är en MARKERING
poddradioprogram är hemligheten som får iväg mig till gymmet, kan jag konstatera
För er som reser till USA - Lonely Planet verkar just ha släppt "US trips" med olika resrutter - om det bara är webbguider eller guideböcker man kan köpa vet jag inte, men en koll på deras hemsida bör ju ge nån vägledning.