Resetråden som aldrig tar slut
nu sparade jag receptet - har hört så mycket om grytan att nu skall den lagas.
I morgon bär det av till berlin. konferens men faktiskt nästan en hel dag av fritid. Sightseeing eller poolen på hotellet
nu sparade jag receptet - har hört så mycket om grytan att nu skall den lagas.
I morgon bär det av till berlin. konferens men faktiskt nästan en hel dag av fritid. Sightseeing eller poolen på hotellet
Tack för cafétipset. Definitivt något att besöka i morgon
Ang Helsingfors- Torni är underbart. Speciellt takbaren men kanske inte så bra med tvillingvagn. Är det våren ni skall dit? Senast jag var där åkte vi båt i hamnen- himla mysigt
Tjingelingar fran Berlin. En fridag blev en promenad forbi Brandenburger Tor, Unten den Linden o Checkpoint Charlie. Bor pa ett själlöst hotell (Marriott) vid Potsdamer platz men har ett rum stort nog för att spela basket i. Tog U bahn till KaDeWe och gick en tur pa K-damm innan det blir drinkar med min grupp.
Clos Raymi har jag bott pa i Epernay. Mycket trevligt men jag tycker nog bättre om Reims som stad. Fast det klart... vi var i epernay i augusti o da var det rätt dött
jordanien o Petra... det är en dröm för mig.
Hemma från Berlin. Om ni är är måste jag verkligen rekommendera något vi gjorde, ett sk gastrorally. Vi bokade en guide som som tog oss runt i Prenslauer o Mitte där vi käkade på fyra olika restauranger. Till skillnad från vanliga konferensmiddagar var det här en riktig höjdare. Vi började med en imbiss som var crosskitchen mellan indiskt/italienskt/kanadensiskt och slutade med en ûber-chic asiatisk restaurang nere vid Alexanderplats.
www.berlinagenten.com/ Tydligen finns det i Budapest o Zagreb också- nästa konferens där alltså
oh.. synd att vi inte skall upp för än i mars. Le Rouge skulle jag så gärna gå till
Vilket mysigt hotell. definitivt att skriva in i önskemålen inför nästa Champagnetur
Berlin är väl så där. Som du säger Pigg- massor av historia men jag lyckas inte tycka om stan. O vi bor vid Potsdamer platz- ruggigt opersonlig.
Men i veckan blir det London- det skall bli kul. Ytterligare en stad jag inte varit i på enormt länge. 10 år sen kanske
Så härligt att läsa om exotiska resmål. Sydafrika har verkligen gått upp på min topplista efter att ha läst era berättelser *tack*. Speciellt härligt att läsa när man sitter i en tysk industriort utanför Frankfurt...
Piggelin- tjingeling. Jobbar du numera i mina kvarter? O hur gick det med lägenhetsförsäljning?
Tulpaner i Holland låter ju inte så dumt och champagne är aldrig fel så jag hade nog valt den lilla rutten
Pigg- hoppas försäljningen går bra och att mäklaren känns ok. Det är nog många mäklare som måste fundera på hur de jobbar och som brister i sina kunskaper om försäljning i motgångstider.
Får du lust att fika när du är i krokarna är du så välkommen- medelålders försäkringstant är alltid på fikahumör
hmmm... min fördomsfulla bild är att män sällan är intresserade av blommor som heminredning
Vi har bokat en provning med Rickard Julin i vår. Det skall bli så kul. Han är i slutet av maj på göteborgskrogen Basement.
Hotellet vi bokat i London omnämns i dagens Metro som trendiga Hoxton Urban Lounge. de rear ut hotellrum just nu www.hoxtonhotels.com