Telemarkgrrl skrev 2009-03-27 15:22:37 följande:
Joji skrev 2009-03-26 17:59:12 följande:
Joji, jag har frågat min San Diego-kontakt och hon säger att det beror på vad man är ute efter. Mission beach ligger ju vid havet, har en strandpromenad, ligger rätt nära Sea world och det är ganska mycket studenter som bor där, särskilt under sommaren. Det finns en del sleazy områden och andra som är jättefina. Om man bor downtown kan man gärna bo ner mot hamnen, där finns det mycket restauranger och uteställen. Det är mer trafik nere i stan förstås men också närmare tex zoo och Balboa park. Men oavsett var man bor så är det lätt att ta sig runt (om man har bil), det finns mycket motorvägar och det är inte så jättestort.Tja, så summa summarum, det beror helt på vad ni är ute efter.
Åh, vad gulligt av dig att höra dig för!
Hmm... Vet dock inte om jag blev så mycket klokare!
Man vill ju hänga vid stranden, men även i stan... Och vi har ju bil... Kanske stranden ändå? Eller hamnen...
Blev så sur på priserna, som kan ändra sig radikalt dag för dag! Hittade ett nice 4* hotell för 3800 i 3 nätter, nästa dag hade det gått upp till 5700 kr! Specialerbjudandet tog slut och vi var för sega med att komma till skott med bokningen...