Inlägg från: Lapinette |Visa alla inlägg
  • Lapinette

Resetråden som aldrig tar slut

Låter härligt med Andalusien Adamia!

Själv har jag totalt snöat in mig på Tripadvisor och Kalifornien idag. Det är max vad jag orkar en dag som denna. Har skitont i hals, näsa och ett slags täcke över huvudet. Maken tror jag drack för mycket vin igår men jag VET att det är en förkylning. Orkar inte ta tag i något alls så istället för att gå iväg på en promenad + storhandla så föreslog jag en onyttig pizza på närmaste pizzeria. Ska nu läsa vidare om Kalifornien.

• Lapinette

Tinga - låter himla förnuftigt och vackert! Har själv lagt in en flik om Höga kusten om och utifall det blir någon Sverigesemester för oss i framtiden.

Kronan bara sjunker *SUCK*!

Annars insåg jag imorse att det inte är så himla långt kvar till påsk så det börjar bli hög tid att bestämma vår tripp och boka hotell (så här sen/trög brukar jag inte vara). Har ju redan kollat ut vad och vart men måste konferera och få godkänt av maken innan vi bokar. Tvekar dessutom gällande Amsterdam. Vill åka dit och speciellt när tulpanerna blommar men samtidigt hinner vi bara med två övernattningar och bilen lär vara full med vin och andra inköp från Frankrike. Kanske ska vi ta en weekend till Amsterdam någon annan gång? Hmmmm...

• Lapinette

Aahhhhhh .... attans vad långt! Varför kan inte google sammanställa antalet km?

• Lapinette

som säger att det är:
    Avstånd : 2413.26 km
    Motorvägar : 984.58 km

• Lapinette

sorry glömde denna viktiga info:
    Restid (1): 1d. 07H07

• Lapinette

Ser att det går fortare med google 1 dygn och 4 timmar .

• Lapinette

Det är faktiskt närmare till svärmor i Frankrike.

• Lapinette

Kan man inte sätta bilen på tåget här i Sverige, så som man gör i Tyskland? Annars supertrevligt om du kommer förbi så vi äntligen får träffas!!

Svar på tråden Resetråden som aldrig tar slut