Inlägg från: Telemarkgrrl |Visa alla inlägg
  • Telemarkgrrl

Resetråden som aldrig tar slut

gosnosen och rosen, tusen tack för era tips! The Cliff House ska jag definitivt inte glömma namnet på, det låter fantastiskt.

Bra tips med kläderna, gosnosen! Jag hade ingen tanke på att det kunde vara så kallt där. Men nu är jag förvarnad.

• Telemarkgrrl

Tinga, ja jag såg att man kan boka upp till tre månader i förväg på internet. Hur överlevde man förr utan internet?! Vi har inte bestämt än om vi vill åka ut dit men om vi ska det så bokar vi definitivt i förväg.

• Telemarkgrrl

Tack gosnosen, då vet jag iallafall ett ställe som vi INTE ska bo på.

• Telemarkgrrl

Ella, Alagna verkar passa in på alla dina önskemål.

• Telemarkgrrl

E11a, jadå, det är inga problem att komma över till dom andra två dalarna i systemet (om det inte är snöstorm förstås ).

Jag fattar inte varför det snöar överallt utom där jag är?! Till och med i London!

• Telemarkgrrl

Lappis, enligt DN så ska det bli snöblandat regn och då är det ju nästan så att det kan kvitta. Hoppas att dom har fel!

• Telemarkgrrl

Lappis igen, vad kul förresten om ni åker till Kalifornien i juli, då hinner jag få höra en massa "dos and don'ts" innan vi åker!

• Telemarkgrrl

Lappis, vi har inte bokat än så peppar, peppar... men rutten är iallafall spikad. Har också lite svårt att bestämma var vi ska stanna utefter Highway 1, men det blir antagligen i San Simenon och sen kanske Monterey eller Carmel. Eller Santa Cruz.....aaah, jag har svår beslutsångest över det.

• Telemarkgrrl

Lappis, den ser ut så här:

Las Vegas - San Diego - Santa Barbara - San Simenon - Big Sur/Monterey/Santa Cruz (aaaah, jag vet inte) - San Francisco - Yosemite - Bodie - Mono Lake - Las Vegas

Svar på tråden Resetråden som aldrig tar slut