Inlägg från: passionsblomman |Visa alla inlägg
  • passionsblomman

Han vill inte ha ringen på sig...

HUR många människor kommer egentligen ens att se er båda samtidigt under en vecka undrar jag?

Vi springer så om varandra i vardgen i vårt liv att det är då väldigt sällan någon annan ser oss båda samtidigt länge nog för att hinna kolla in händerna. Jag garanterar att inte en mänska skulle märka något i vårt fall.

• passionsblomman

ja typ...

ogiftnickenyfiken skrev 2009-01-07 16:19:54 följande:
    Du menar att de inte kommer se om han har f-ring eller inte???
    [/citat]
    ogiftnickenyfiken skrev 2009-01-07 18:57:56 följande:
    [citat]
    Nä det är ju sant... Det tråkiga är bara att vi ska på släktkalas helgen efter förlovningsdatumet...Vi kommer förlova oss på torsdagen och vigseln är 9 dagar senare...Så typiskt att kalaset är då och inte helgen innan Annars får han väl ha ringen på då vi träffar släkten men inte ha den på jobbet och träningen.Och skulle ngn där fått veta, får han väl dra vilken lögn han vill
    ...eller så stoppar du ringen i fickan de dagarna kalaset är...
  • passionsblomman

Vilket jag är övertygad om har uppkommit för att brudar ska kunna få delegera ut saker och inte slå knut på sig med fixande kvällen innan... Det brukar var mycket nog ändå. Jag ska låta ngn annan göra min bukett.

litetbröllop09 skrev 2009-01-08 20:32:08 följande:
    Mrs D to be skrev 2009-01-08 19:46:52 följande:
    jag som är florist har såklart funderat på o göra mig buketten själv, särskilt eftersom vi inte ska gifta oss med några andra närvarande.. det är bara det att enligt skrock ska man INTE göra sin bukett själv, det betyder otur i äktenskapet =/
Svar på tråden Han vill inte ha ringen på sig...