Åntligen fredag del 16
NÄ, det går aldrig över. Värst är det när dom rycker in i lumpen - tror jag.
Vid närmare eftertanke kanske det blir värre när dom gifter sig, det kanske är därför världen är så full av svåra svärisar
NÄ, det går aldrig över. Värst är det när dom rycker in i lumpen - tror jag.
Vid närmare eftertanke kanske det blir värre när dom gifter sig, det kanske är därför världen är så full av svåra svärisar
Vilken tur att ni talar om var jag ska vara, annars har jag kunnat irra runt för mig själv där nere i källaren hur länge som helst. Knasigt.
Vinkar till apg, jag ser dig nog
Kom ska du få lite snuva av mig
God fortsättning på nya året!
Ja, det känns fräscht härinne måste jag säga
Ja lite fest var det. Sen måste jag vila en vecka. Och nu är jag snuvig, det är inte alls så kul men man får ta sitt straff som en fredis.
Jag tror bestämt jag ska ta en kopp te jag oxå.
Har ni någe väder därborta? Här var det plusgrader och sol idag, i lördags var det -19. Det är en slags ordning det med, typ o-ordning.
Jag är simultan sjuk med apg. Nog är det väl sämst att vara sjuk
Imorgon tänker jag hasa mig till jobbet hursomhelst, tänk om världen stannar om man är hemma för länge
Aaaahhhh äntligen fredag
Vad är det jag ser, megagrattis MC det var inte en dag för tidigt. Nu äntligen kan du lägga rosa korkmattor i hela huset
Lilla Hilde, nu måste du sköta om dig ordentligt så du blir stor och stark igen. Faxar över lite godis nu genast.
Och vad ska apg göra med alla pengarna? Köpa blommiga stövlar
Vinkar till äpv och Gable, kul att se er tjejer! Antar att janos sitter och lurar någonstans så jag vinkar i förebyggande syfte till henne oxå.
Äntligen skål, fredag på dig själv du mc *hick*
janos, man tackar för tipset. Nu bara måste jag åka dit och fixa vårgarderoben www.rusta.se/images/products/74101185_l.jpg dom vill jag ha
Visst blir den här bra till stövlarna *älskar*
www.dollydagger.co.uk/prodimages/polka-dot-dress-blkwht-300.jpg