• Gable

Åntligen fredag del 16

Grattis MC till 200!

Här har vi magsjuka. Jag är helt fascinerad över hur mycket en sån liten mage verkar innehålla. Tvättmaskinen har gått i ett dygn nu och nu börjar hon kräkas allt som tvättades igår kväll. Yippie.

Själv mår jag inget vidare så jag lär väl bli sjuk i morgon. Tjoho.

• Gable

Åh, Äpv - faxar massor av kramar till dig!

Tänkte gnälla lite över melodifestivalen, men nä. Det finns andra större saker att vara bedrövad över.

• Gable

ÅH, nu blev jag jätte, jääääättenyfiken!!!!

Grattis Apg!

Japp, våren är på väg. Jag måste köpa vårskor. Mina fötter är inte roliga i mina vinterkängor... Huvva!!!

• Gable

Tänka sig! 4 år!!! Vart har tiden tagit vägen?! Fantastiskt!! Och vad vi har lärt oss under resans gång. G*mm*st*vl*r, silvertejp, packningens underbara värld och att det alltid är fredag!

Hilde, jag garvade högt åt din beskrivning av din dotter. Min har upptäckt mina. De är så roliga att peta på, gärna så hårt man kan för vad är roligare än en stackars mor som skriker rätt ut?!

Har kollat mitt skattekonto. Tjoho i galoscherna. Fick tillbaka snuskigt mycket i år... Vad ska man göra för alla dom pengarna?! Husbandet yrade om att betala av någonting och då blev jag sur, ska ALLA MINA pengar gå till räkningar?!

Vi kan betala av den där skulden med HANS pengar. Han fick också tillbaka rätt så mycket. Jag vill bara njuta av summan på kontot Och naturligtvis shoppa lite... Det enda trista är att dom kommer inte idag utan i juni.

Aja...

Puss, kram och massor av blommor till er! Jag är riktigt lycklig just nu

• Gable

Fru Hilde skrev 2009-03-25 20:28:16 följande:

min försökte förklara det fantastiskt intressanta med TUNGA tuttar och bajskorvar för en stackars gammal snäll farbror ute på promenad idag Jag var VÄLDIGT GLAD ÖVER ATT HAN ÄR NÄSTAN DÖV !! han bara småler och säger ja... vad trevligt hela tiden, så hon valde åtminstone rätt pensionär att prata med
  • Gable

YEAH!!!

*rocky går igång i bakgrunden*

• Gable

anne på grönkulla skrev 2009-03-31 10:01:48 följande:

Ska den vara det? Men vi skriver dåligt...
    I synnerhet jag! Jag har blivit urdålig på att skriva i tråden. Hemskt ledsen för det, men jag tänker ofta på er
Svar på tråden Åntligen fredag del 16