äntligen på väg skrev 2009-03-16 20:54:53 följande:
Här har jag haft ett litet fadderbarn på besök i eftermiddag som farit runt som ett yrväder . Han lekte så fint så med kattleksakerna . Tack Gable. Men som sagt, sluta inte gnälla för min skull Själv var jag riktigt nöjd med vinnaren. Kul med nåt annorlunda .Idag hade jag en riktig dödag. Försökte se ut som att jag jobbade, men vet inte hur bra jag lyckades med det. Sen på eftermiddagen hände tre roliga saker. Makens syster med tidigare nämnt yrväder kom på besök, en nära vän ringde och berättade att de köpt hus och ... det bästa av allt: min ena syster ringde och berättade en riktigt rolig nyhet . Tror inte nån i släkten vet att jag håller till här, men för säkerhets skull får jag hålla det för mig själv för jag har lovat att inte berätta för nån. I begreppet "nån" ingår förstås inte maken så jag sitter som på nålar och väntar på att han ska komma hem så att jag får berätta! Dessvärre får jag vänta ett par timmar till för han spelar match. Kan ni fatta hur man kan lägga en fotbollsmatch på 2x45 minuter vid niotiden på kvällen???Kram på er!
GAH !!! Nu blev jag ju nyfiken !!!
*blink* Hemligheter är ju jobbigt....
Ja, ja vi kanske får bli invigda så småningom då?