8000 kr för heldagsfotografering
Är det helt galet dyrt eller helt överkommligt
Hon börjar att fotograftera hos frissan sen är hon med fram till tårtan.
60 bilder i album
en förstoring
50 tackkort
samt cd med alla bilderna
Är det helt galet dyrt eller helt överkommligt
Hon börjar att fotograftera hos frissan sen är hon med fram till tårtan.
60 bilder i album
en förstoring
50 tackkort
samt cd med alla bilderna
Det är väldigt billigt tycker jag, men det beror ju på kvalitén på bilderna.
Vi betalade 17000 för en heldag med tackkort, två mindre förstoringar samt alla bilder på skiva. Det var helt ok pris för oss eftersom fotografen hade stilen och framför allt kvalitén vi var ute efter.
väldigt billigt.
Låter helt ok tycker jag Men vad är det för upplösning på korten på CD skivan? Hög eller Lågupplösta kort?
Bra pris, men allt är ju relativt, det beror på vad man är ute efter. Vi har bokat www.sjomanart.com i ungefär samma prisklass (snäppet dyrare), men jag gör själv album och beställer papperskopior (eftersom jag kan sånt :) Vi får alla bilder i högupplöst format, han är med hela dagen, fram till middagen, filmar när han har tid.
Det viktigaste för mig är fotografens bilder skiljer sig lite från mängden. Jag föll direkt för bilderna när jag såg dom, värt att betala lite extra för.
Kollar man runt lite ligger en heldagsfotograf mellan 8000-30000 kr, så tycker ni hans/hennes bilder har hög kvalitet ska ni definitivt vara nöjda med priset.
8000kr för en heldag är riktigt bra, vi betalade detsamma för 2,5 timmar.
Oja, ett bra pris om det är vitt. Väldigt bra.
Svedalatös: var finns denna fotograf?
Väldigt bra pris!
GUUUD vad bra pris för så fina bilder! Jag gillade verkligen dem!
tycker oxå det låter väldigt bra, vi betalar 6700:- för fotografering, i kyrkan o gratulationerna efteråt vid kyrkan, o till det får vi en förstoring, ett album med 15 kort, en cdskiva med ett bildspel, inga rättigheter till korten dvs vi kan inte använda korten på cdskivan!
Det är verkligen ett kanonpris, grattis Vi ger ca 12000 för en heldag
Tryck på "Weddings" ute till vänster, och under bilden scrollar du sedan till höger.