• Svedalatös

8000 kr för heldagsfotografering

Är det helt galet dyrt eller helt överkommligt

Hon börjar att fotograftera hos frissan sen är hon med fram till tårtan.

60 bilder i album
    en förstoring
    50 tackkort
    samt cd med alla bilderna

• Svar på tråden 8000 kr för heldagsfotografering
  • Noomi

Det är väldigt billigt tycker jag, men det beror ju på kvalitén på bilderna.
    Vi betalade 17000 för en heldag med tackkort, två mindre förstoringar samt alla bilder på skiva. Det var helt ok pris för oss eftersom fotografen hade stilen och framför allt kvalitén vi var ute efter.

• Soon and very soon

väldigt billigt.

• monkay

Låter helt ok tycker jag Men vad är det för upplösning på korten på CD skivan? Hög eller Lågupplösta kort?

• Hawaiiii

Bra pris, men allt är ju relativt, det beror på vad man är ute efter. Vi har bokat www.sjomanart.com i ungefär samma prisklass (snäppet dyrare), men jag gör själv album och beställer papperskopior (eftersom jag kan sånt :) Vi får alla bilder i högupplöst format, han är med hela dagen, fram till middagen, filmar när han har tid.
    Det viktigaste för mig är fotografens bilder skiljer sig lite från mängden. Jag föll direkt för bilderna när jag såg dom, värt att betala lite extra för.

Kollar man runt lite ligger en heldagsfotograf mellan 8000-30000 kr, så tycker ni hans/hennes bilder har hög kvalitet ska ni definitivt vara nöjda med priset.

• PennyJenny

Oja, ett bra pris om det är vitt. Väldigt bra.

• JS76JS

Svedalatös: var finns denna fotograf?

• Josefin 2009

Hawaiiii skrev 2009-01-11 13:20:03 följande:
    Bra pris, men allt är ju relativt, det beror på vad man är ute efter. Vi har bokat www.sjomanart.com i ungefär samma prisklass (snäppet dyrare), men jag gör själv album och beställer papperskopior (eftersom jag kan sånt :) Vi får alla bilder i högupplöst format, han är med hela dagen, fram till middagen, filmar när han har tid. Det viktigaste för mig är fotografens bilder skiljer sig lite från mängden. Jag föll direkt för bilderna när jag såg dom, värt att betala lite extra för.Kollar man runt lite ligger en heldagsfotograf mellan 8000-30000 kr, så tycker ni hans/hennes bilder har hög kvalitet ska ni definitivt vara nöjda med priset.

GUUUD vad bra pris för så fina bilder! Jag gillade verkligen dem!

• EmMa09

tycker oxå det låter väldigt bra, vi betalar 6700:- för fotografering, i kyrkan o gratulationerna efteråt vid kyrkan, o till det får vi en förstoring, ett album med 15 kort, en cdskiva med ett bildspel, inga rättigheter till korten dvs vi kan inte använda korten på cdskivan!

• Veronika Brith
    Hawaiiii skrev 2009-01-11 13:20:03 följande:
    Vi har bokat www.sjomanart.com i ungefär samma prisklass (snäppet dyrare)
    Var kan man se hans bröllopsbilder? Jag ser bara en enda bröllopsbild.
  • SaraPayam

Det är verkligen ett kanonpris, grattis Vi ger ca 12000 för en heldag

• Josefin 2009

Veronika Brith skrev 2009-01-16 07:23:30 följande:
    Var kan man se hans bröllopsbilder? Jag ser bara en enda bröllopsbild.

Tryck på "Weddings" ute till vänster, och under bilden scrollar du sedan till höger.

Svar på tråden 8000 kr för heldagsfotografering