Inlägg från: MulleNuh |Visa alla inlägg
  • MulleNuh

Pappa som ger bort?

Fjosok, jag tror det har blivit ett kraftigt missförstånd här!
    Ok att jag inte känner feministbruden, men så pass mycket har jag pratat med henne att jag vet att hon INTE skulle sitta här öppet och driva med någon som inte ens var delaktik!!!

• MulleNuh

Man har ju börjat gymma!!

Aleta skrev 2009-01-13 21:14:45 följande:
    Jag tycker att du är stark som bryter mot traditionerna i din familj i det här fallet.
  • MulleNuh

Aaaa visst serru! 3 ggr har man spänt musklerna sen nyår!

• MulleNuh

It´s all been said..

Tooticki skrev 2009-01-14 20:57:05 följande:
    Uppenbarligen en hel del!
  • MulleNuh

seriöst.. Kan du säga EN sak som inte blivit sagt i en brudöverlämningstråd?

• MulleNuh

kan du det så ska du få en glass.. Med strössel!

• MulleNuh

Hepp!! Äh lika bra.. För kallt för glass ändå..

Tooticki skrev 2009-01-14 21:00:34 följande:
    Ingenting är nytt under solen, men man kan alltid diskutera det ur olika perspektiv.För övrigt gillar jag varken glass eller strössel
  • MulleNuh

EXAKT det där var det en som skrev förra veckan! Sorry.. Ingen glass för dig..

Aleta skrev 2009-01-15 09:27:30 följande:
    Jag vill ha glass!Jag testar med en liknelse som nog är ny.Apropå när man resonerar att en enskild brudöverlämning inte spelar någon roll och inte påverkar någon annan.Om en fiskare är ute på isen och borrar ett hål för att kunna pimpla lite så tror jag att han/hon skulle bli sur och upprörd om någon sa att det inte var en bra idé för att det försvagar isen. "Det här lilla hålet spelar ingen roll!" Skulle fiskaren förmodligen säga.Detta har hänt på riktigt:Uppe i norr, på vintern finns det vägar på isen. Det kör ofta tunga transporter där och vägarna hålls även fria från snö. En vinter brast isen och en av lastbilarna sjönk. Orsaken: En massa isfiskare hade borrat hål som försvagade isen. De hade valt att hålla till på den bekväma snöfria delen av isen/vägen och ingen av dem tyckte att ett litet hål skulle spela någon roll eller påverka någon annan...
  • MulleNuh

Skoja.. Du får en glass.. För det var faktiskt en OTROLIGT bra liknelse..

Svar på tråden Pappa som ger bort?