Fruar - sommarbröllop 2008
Haha och jag vill ha vår, sol o lite värme!! Jag längtar så enormt mkt efter våren.
Nu surfar jag också resor... my good, 20´000 spänn för oss två en vecka i Grekland, nänänä. Inte en chans.
Haha och jag vill ha vår, sol o lite värme!! Jag längtar så enormt mkt efter våren.
Nu surfar jag också resor... my good, 20´000 spänn för oss två en vecka i Grekland, nänänä. Inte en chans.
det har jag med hittat o för mindre än 13000 också, det var med fritidsresor. Ett hysat hotell med 4 F, men nej tack. Jag letar nog vidare
Oj nu ser jag hur fel jag skrev... jag menade att det var det för 20´000 som var hyfsat. Det för 13´000 kollade jag inte så noga på. Får kika lite till!
Jag har hört så mkt neg. om Dominikanska så det är tyvärr inget som lockar längre. Förut var jag så sugen på det också!!
Pumpkin: Kan också varmt rekommendera Thailand, ett av mina abosluta favorit resemål!! Jag vill tillbaka igen o igen o igen...
Furillen: Grattis till att du blivit faster igen då!!
Min roliga man har åkt iväg nu, dags för kvällens dj-jobb.
Själv ska jag roa mig med att måla golvlister såhär en lördagskväll, slå det nöjet om ni kan
I morgon får vi nytt golv iaf, det ska bli så nice!
Ok då... nästan iaf
Målningen har jag inget emot men det är så tråkigt och framförallt jobbigt att slipa listerna. Jag får ont i händerna
Japp det gör jag och det krampar lite i händerna efter ett tag. Det är dock inte mkt som ska slipas, bara för att ta bort det blanka på ytan så att det blir lättare att måla.
Haha precis!! Men vi får se det som att det är för en god sak. Jag ska få nytt golv och du får en utbildning