Hallå tjejer!
Skriver från ett SNÖIGT och KALLT Västerbotten. Det var snöat i princip hela tiden sen vi kom hit, och vi kom hit genom värsta snöstormen. Riktigt läskigt var det. Men hur underbart härligt är det inte med snö och kyla, allvarligt talat? Jag känner verkligen att jag är hemma...
Igår var det husvisning, och japp, huset var faktiskt helt fantastiskt. Köket var skitläckert, uterummet så mysigt och sovrummet precis så som jag vill ha det. Stallet var finfint det med, men inte varmbonat. Hade jag köpt huset hade jag varmbonat stallet per omgående. Men köpa ska vi ju inte, tyvärr... Lyckades hitta några småfel som fick det att kännas lite lättare i hjärtat, skönt. Annars är det ju perfekt läge också, 5-10 minuter från stan längs E4:an, ungefär 1,5km från motorvägen. Jättevacker utsikt från sovrummet och ja... Nu måste jag nog sluta tänka på det
Helgen har bestått av en massa mat känns det som, alla vill ju ha en på middag. Trevligt förstås, men man har ju konstant dåligt samvete för att man inte hinner med alla så mycket som man skulle vilja. Och hjärtat fylls med längtan förstås.
Imorgon åker vi hem
Hur har er helg varit?