Inlägg från: passionsblomman |Visa alla inlägg
  • passionsblomman

Brudöverlämning?

Nej! Har rötterna i Småland släktledes, men har vuxit upp i bla Närke och Jämtland. Bor i Stockholms län.

• passionsblomman
    Linda7608 skrev 2009-02-11 12:45:49 följande:
    tycker att era synpunkter känns som de år ifrån stenåldern..
    Vems?

Du ska ju vad jag förstår överlämnas,
    så då är det de som tycker det är förlegat som tycker som på stenåldern? *fattar inte*
  • passionsblomman

ÅH, den är inte slut än min vän...din stund kommer nog!

MulleNuh skrev 2009-02-11 22:47:21 följande:
    Tänk att JAG lyckats hålla mig utanför en överlämningstråd! *stolt*
  • passionsblomman

Nå, vad var det jag sa Mulle!

Här är du ju nu iaf! hihi

Jag tänker iallafall gå och kika på dig när du blir en fru.
    Det är kanske säkrast att jag hjälper dig hitta in också som det låter?

Det går ju inte att bruden villar bort sig bland alla ingångarna...

Kan liksom höra dig "MEN för ****** var ÄR den**** ingången! ÅÅÅÅÅH" hihihihi!

• passionsblomman

Gú vad underbart roligt! vi kan skriva en sång också, som vi sjunger efteråt och hurrar!

KLART jag tänker kika Mulle! Och jag kommer säkert att böla, för det gör jag jämt!!!

Aleta skrev 2009-02-12 11:37:31 följande:
    Plats för 1200 personer! Wow! Om jag råkar vara i Stockholm så kommer jag gärna och tittar också. Vi kan starta en ny tradition. BT-brudar går på varandras bröllop och har en magnolia eller nå't i håret så att bruden vet vilka det är.
  • passionsblomman

Ni VET väl allihop att det finns planer på bröllopsklädda BT-människor i Pride-tådet i sommar??? FATTAR ni hur roligt det skulle vara!

• passionsblomman

Ja, det skulle vara så himla roligt om det kunde ses till att bli av! En RÄTT tydlig markering att vi är några som inte provoceras av att folk får gifta sig med den de älskar! och som tycker de ska få göra det NU!

Vilket dansparty!

feministbrud skrev 2009-02-12 12:05:25 följande:
    JAG VILL!!!!!
  • passionsblomman

Just därför isåfall!

feministbrud skrev 2009-02-12 12:14:52 följande:
    Sedan kanske just bt-människor inte är dem man tror ska ta stark ställning för homoäktenskap!
  • passionsblomman

Ni ser! Det kommer att bli ett gäng! Hur gör man för att vara med egentligen? Måste man anmäla sig och få en "slot" liksom!

Isåfall vill jag ha en mellan några riktiga "typiskt manliga yrken" som mellan brndmännen och poliserna eller så, då jäklar syns vi!

• passionsblomman

Ja GÖR det1 jag vet att det finns intresse1 Folk har frågat i min gb om det inte kan bli av!

Startar vi en tråd så borde det då gå att bli ett gäng!

feministbrud skrev 2009-02-12 12:24:33 följande:
    Det skulle se ut! Jag undrar också hur man gör, men eftersom jag jobbar i ett politiskt parti som deltar varje år så kan jag fråga mina kollegor och återkomma. Om det verkligen finns intresse så ska det nog gå att fixa!
Svar på tråden Brudöverlämning?