Brudöverlämning?
Nej! Har rötterna i Småland släktledes, men har vuxit upp i bla Närke och Jämtland. Bor i Stockholms län.
Nej! Har rötterna i Småland släktledes, men har vuxit upp i bla Närke och Jämtland. Bor i Stockholms län.
ÅH, den är inte slut än min vän...din stund kommer nog!
Nå, vad var det jag sa Mulle!
Här är du ju nu iaf! hihi
Jag tänker iallafall gå och kika på dig när du blir en fru.
Det är kanske säkrast att jag hjälper dig hitta in också som det låter?
Det går ju inte att bruden villar bort sig bland alla ingångarna...
Kan liksom höra dig "MEN för ****** var ÄR den**** ingången! ÅÅÅÅÅH" hihihihi!
Gú vad underbart roligt! vi kan skriva en sång också, som vi sjunger efteråt och hurrar!
KLART jag tänker kika Mulle! Och jag kommer säkert att böla, för det gör jag jämt!!!
Ni VET väl allihop att det finns planer på bröllopsklädda BT-människor i Pride-tådet i sommar??? FATTAR ni hur roligt det skulle vara!
Ja, det skulle vara så himla roligt om det kunde ses till att bli av! En RÄTT tydlig markering att vi är några som inte provoceras av att folk får gifta sig med den de älskar! och som tycker de ska få göra det NU!
Vilket dansparty!
Just därför isåfall!
Ni ser! Det kommer att bli ett gäng! Hur gör man för att vara med egentligen? Måste man anmäla sig och få en "slot" liksom!
Isåfall vill jag ha en mellan några riktiga "typiskt manliga yrken" som mellan brndmännen och poliserna eller så, då jäklar syns vi!
Ja GÖR det1 jag vet att det finns intresse1 Folk har frågat i min gb om det inte kan bli av!
Startar vi en tråd så borde det då gå att bli ett gäng!