Inlägg från: Bambi76 |Visa alla inlägg
  • Bambi76

Brudöverlämning?

Jag hade gärna velat att min pappa hade överlämnat mig till min m2b (och det vet jag att min m2b också hade velat) på bröllopsdagen men tyvärr så blir det inte så då jag och min pappa inte längre pratar med varandra och han kommer inte på vårt bröllop av just den anledningen.

• Bambi76

Ja, innan vi slutade att prata med varandra så stog vi varandra jätte nära och pappa var den som jag pratade mest med av mina föräldrar.

• Bambi76

Tack!
    Nä,det är ingen svensk tradition men jag är halv thailändska och halv spanjorska (min pappa är spanjor) så :)
    tycker också att det är välidigt fint när pappa dotter går tillsammans och kan inte heller förstå varför det blir sånt liv när man säger att man vill ha det så...
    Nä, vi har inte gift oss än utan det blir den 15/8-09 :)
    såg att det var lite luddigt skrivet i mitt första inlägg *S*
    Lycka till själv :)

flower75 skrev 2009-03-23 11:10:05 följande:
    Tråkigt att höra. Min pappa ska gå fram med mig. Jag vet att det inte är en svensk tradition, jag vet vad det innebär också. Men det är sååå förbaskat fint när pappa och dotter går in tillsammans. Förstår inte varaför det ska bli sånt ramaskrik bara för att man vill det. Jätte tråkigt med dig och din pappa. Hoppas att eran dag blev bra och lyckad ( vet ej om ni gift er än??)Lycka till
  • Bambi76

Min pappa "valde bort" mig när han träffade sin nya fru.
    Det är en lång och invecklad historia men för att göra den kort så är det ungefär så här :
    Pappas nya tycker inte om mig (varför vet jag inte men det kan ha nåt att göra med att jag sa till henne att hon inte skulle hindra min pappa från att träffa oss och speciellt då när vi skulle begrava min lillasyster.) och ställde min pappa inför ett ultimatum vilket gjorde att min pappa som sagt var valde bort att ha mig i sitt liv efter som att jag är vuxen och inte "behöver" honom längre.
    När han sa så, rämnade hela min värld.. för det spelar ingen roll om jag skulle vara 70 år- jag BEHÖVER min pappa iallafall.
    Så detta har nu även gjort att min tvillingsyrra inte kommer på vårt bröllop efter som att hon nu tillfället bor hos pappa och hans fru i spanien..
    Rörigt skrivet kanske men jag hoppas att du förstår..

Sebastiána skrev 2009-03-23 16:24:45 följande:
    Då är det ju extra tråkigt att ni inte pratar med varandra längre. Det måste ha inträffat något hemskt som gjort att ni inte har kontakt längre, men det har ju varken jag eller någon annan på BT med att göra.
  • Bambi76

Ja, det är oxå välidgt fint :)
    Vi kommer att göra så att min m2b står frame vid altaret och väntar på mig:)

Sebastiána skrev 2009-03-23 16:26:13 följande:
    Och jag tycker att det är väldigt fint nät kvinnan och mannen i hennes liv (brudgummen då förhoppningsvis) går in tillsammans.
Svar på tråden Brudöverlämning?