50 tals bröllop fortsätter
Hej flickor! Kul att vara tillbaka! :) Jag ska oxå ha en Vivien men mäter mig varje månad....för vi ska ha barn :) och jag vet inte alls vilken storlek jag kommer att behöva ojojoj men kul är det! Kram
Hej flickor! Kul att vara tillbaka! :) Jag ska oxå ha en Vivien men mäter mig varje månad....för vi ska ha barn :) och jag vet inte alls vilken storlek jag kommer att behöva ojojoj men kul är det! Kram
Jag har redan 4 Vivien klänningar o 3 underkjolar :) Underkjolarna tar MYCKET plats i garderoben haha. Vivien är bäst på customer cervice o det går alltid snabbt o smidigt till!!
Vad gulliga ni är! Tack! Ja den kommer bli en riktig rocknroll-unge :)
Vad gulliga ni är! Det är många som skrattar/skakar på huvudet åt att vi ska föda barn o gifta oss samma sommar. Knäpp som jag är så taggar det mig bara mer *skratt*. Jag mäter mig varje månad för att få en uppfattning om vilken stl jag ska beställa från Vivien :)
Hej, vad tar Sivletto för en håruppsättning? Som tur är min väninna hårfrisör :)
Får jag fråga en sak...ang smink.. jag är ju lite av en rockabilly brutta o sminkar mig gärna mycket :) Måste man få proffesionell sminkning på dagen? Dom kommer göra det typ sött och fint...och jag vill inte ha det så ;) Men hur får man egen makeup att sitta en hel dag, ordentligt? Använder ngn primer? Tack o kram