Inlägg från: Blivande mrs walker |Visa alla inlägg
  • Blivande mrs walker

50 tals bröllop fortsätter

Vi ska inte heller ha rakt av femtiotal, men ganska inspirerat eftersom mycket annat hos oss är det.

Alltidvi: Jag har börjat fundera på att ha ett grönt flor och gröna skor. Jag är ganska tveksam inför uppgiften att leta reda på ett färdigt grönt flor (särskilt ett som passar mina skor), men kanske ännu mera tveksam inför att göra ett själv... Har du tagit reda på någon annanstans hur man gör?

• Blivande mrs walker

Jättefina stinch!

• Blivande mrs walker

marienmonroe: Jag använder Lipfinity, det är inte alls som vanligt läppstift utan mer som munmascara, det svåra är att få bort det när man ska gå och lägga sig.

• Blivande mrs walker

Nu har jag varit på Prickig Katt i Göteborg och tittat på flor. De har fantastiskt fina och kan göra nya på beställning, men jag insåg att jag kanske inte passar så särskilt i det...
    Så det blir nog blommor i håret.

• Blivande mrs walker

Ska det vara riktigt uppklätt skulle det sötaste vara om pojken hade en babyblå smoking och kråsskjorta...

• Blivande mrs walker

Jag ska ha håret som jag brukar, uppsatt bak i nacken, men med blommor i eller möjligen ett flor.
    Min fästman vill inte tala om vad han ska ha på sig. Han säger att det blir en överraskning.

Svar på tråden 50 tals bröllop fortsätter