• Piru

50 tals bröllop fortsätter

Håller med!

• Piru

Jag har beställt tid för att sy upp en benvit Vivien Holloway look-alike, den tighta timglasmodell-varianten med ett svart band runt midjan! Letar nu efter skor, har några jättefina i mitt galleri men de är slut i min storlek (vill ha de svarta)... Får väl hoppas att de får in nya snart! Flor ska jag nog beställa från etsy också, bild finns i galleriet också!

• Piru

Ja det är snyggt! Jag älskar svart så det är ett måste på bröllopet (trots att det är sommar och allt). Ska fästa något svart i hårsmycket som floret sitter fast i också.
    Kan inte bestämma mig för vilken typ av tyg jag ska välja dock... Hon som ska sy den föreslog thaisiden eftersom det är snyggast på en så enkel klänning som jag vill ha. Men sånt där blankt tyg passar ju bättre rent tidstypiskt...

SweetSun skrev 2009-02-18 20:40:12 följande:
    Piru! jag ska ha en vivian, med svart band i midjan!
  • Piru

Här har jag hittat skorna:
    www.shoes.com/Shopping/ProductDetails.aspx
    De har massor av skor!
    Jag hittade ett par skor igår (jag har massor skor och hade glömt bort dessa) som jag kanske ska ha...
    Ska lägga upp en bild strax!

Oneesan skrev 2009-02-20 16:24:36 följande:
    Precis sånna skor jag vill ha. vart ska du köpa dem ifrån+
  • Piru

Fylla i läpparna med läppenna (alltså över hela läpparna) och sedan ett lager läppstift över. Sitter som berget.

mariemonroe skrev 2009-02-20 20:38:12 följande:
    tänkte höra om det är någon som vet om ett bra RÖTT läppstift som sitter länge och inte "smetar ut sig", och som inte försvinner lätt innåt läpparna..
Svar på tråden 50 tals bröllop fortsätter