Inlägg från: SweetSun |Visa alla inlägg
  • SweetSun

50 tals bröllop fortsätter

ja vi har kollat i festlokalen igen, så att allt finns där.. sen så är väl det mesta klart, ska kontrollera vf och fotograf nu så här ett par mån innan, det blir nog bra.
    Ska fixa frisör, men har ev ett tjej på g, som är van att göra 50's hår, annars så får jag boka vanlig frissa, men det drar ut på tiden lite...

• SweetSun

Välkommen sofia och niklas!

här blir det borgerligt på en fästning, med en lite längre ceremoni med lite sång och dikt.

• SweetSun

jag vet inte om jag har så mycket 50's bukett..

jag ska ha rosa rosor och hjärtan på tråd...

Hade tanke på nejlikor först, men alla sägera tt det är begravningsblomma så jag fick ge mig ;)

• SweetSun

jag har också en vivien! den är som sagt helt ljuvlig! Den är väldigt vid och fluffig!

• SweetSun

jag ska inte ha flor, det blev för dyrt tyckte jag, och hinner nog inte göra nåt eget heller tyvärr..

Håret gör jag hos frissan, just för att det ska hålla, ska dit och visa bilder, så de fattar hur jag vill ha det..hoppas det inte blir nå problem..

• SweetSun

LoR; skojigt med fler! Ja på sivletto gör de nog ett kanonjobb, synd att de inte sminkar, det går inte om du frågar eller..? Jag bor inte i stockholm, så jag vet tyvärr inte om nåt ställe.

• SweetSun

jag ska visa bilder på hur jag vill ha det, jag vägrar söt och gullig Här ska det vara sotiga ögon och röööda läppar!

• SweetSun

Piru! jag ska ha en vivian, med svart band i midjan!

• SweetSun

va bra lillem!

Jag hade sån tur när jag köpte mina handskar, de var jättesmå, och perfeka till mig! det var som att de var gjorda för mig! =P

Svar på tråden 50 tals bröllop fortsätter