Vart är det varmt i november??
Vill ligga på en strand 1 vecka.
Men... Man måste förmodligen åka en bit. För Europa är väl inte tillräckligt varmt?
Så, varmt och soligt, men ingen svindyr flygresa tack... Några tips?
Vill ligga på en strand 1 vecka.
Men... Man måste förmodligen åka en bit. För Europa är väl inte tillräckligt varmt?
Så, varmt och soligt, men ingen svindyr flygresa tack... Några tips?
Egypten, Gran Canaria
Är inte Egypten dyrt, att flyga till alltså? Men låter ju underbart!
Gran Canaria låter oxå fint, men är det varmt?
Min man har pratar om Dubai, han är helt facinerad. Hmm, we'll see...
Dubai är mycket dryare att åka till. Egypten och Gran Canaria ligger endast 5 timmar bort. Vi åkte på charter till Egypten men den resan var inte dyrare än någon annan solresa. Gran Canaria har väldig bra klimat och är varmt precis som Egypten. Dock kanske en tröja kan vara skönt på kvällen då det kan blåsa.
Brasilien!!!!
November är en mycket bra månad att resa ekonomiskt. Väldigt billigt.
Egypten är underbart! Havet är bland det finaste i hela världen! Finns mycket att se och göra om man tröttnar på stranden!
Ja, Dubai var roligt när jag var där! Men jag har hört att det inte är likadant längre.
Vi var till Egypten för 4år sedan. Bodde på ett all inclusive Hilton hotell i Sharm el Sheik. Fantastiskt fint! Det enda jag saknade var en härlig sandstrand. Vi hade strand, men pga alla fantastiska koraller fick man hoppa i från bryggan. Stranden var minimal och stenig. Men havet och snorklingen var fantastisk! Hotellet och det otroliga poolområdet vägde klart upp! Kostade runt 6800kr/pers för en vecka, men då ingick ju all mat/dryck (japp, alkoholen oxå), glass etc.
Vi åkte till Oman på vår bröllopsresa. Det är det mest fantastiska ställe jag varit på. Vi hade också problem att hitta ställe eftersom vi gifte oss i oktober och bara kunde vara borta i en vecka. Men, som sagt, Oman kan jag verkligen rekommendera!
jag var på kanarieöarna i nov, var jättefint väder.