Vart är det varmt i november??
Vill ligga på en strand 1 vecka.
Men... Man måste förmodligen åka en bit. För Europa är väl inte tillräckligt varmt?
Så, varmt och soligt, men ingen svindyr flygresa tack... Några tips?
Vill ligga på en strand 1 vecka.
Men... Man måste förmodligen åka en bit. För Europa är väl inte tillräckligt varmt?
Så, varmt och soligt, men ingen svindyr flygresa tack... Några tips?
Låst er inte vid att flygresan ska vara billig. Det är ju hela resan som ska vara billig. Är ungefär lika billigt att resa till Egypten och Kanarieöarna, men det är betydligt billigare att bo i Egypten.
DU har ratt Trulsa79. Men detta ar inte forst och framst var brollopsresa, utan en budget-resa till solen nar det ar svinkallt har hemma. Vi har aldrig varit pa sol-semester forut...
Men vi ar ju knappast rika som troll... Min man kan inte ta semester over jul, sa vi tankte ta den veckan tillsammans pa hosten istallet.
Min man ar valdigt inne pa Dubai...
Och Grekland ar kallt antar jag?? Herregud, har ju inte rest nanting...
sambon har betalat ca 3900:- tur o retur till brasilien.
många år i rad.
What??? HUR lyckas man med det?? Vara ute i jakligt god tid antar jag...
Nääää det är jävligt billigt att resa då bara..
Ni ska nog minst söder om Medelhavet för att få nån värme i november. Egypten är MYCKET billigare och mer prisvärt än Dubai - jag garanterar!
Hmm, lutar at Egypten da...
Men jag vill helst bara ligga pa en strand och lata mig, och antar att Egypten ar dyrt att flyga till pga pyramider och annat...
Jag vill ha sol och sand, behover inte vara nat haftigt stalle. Som sagt, budget-semester. Forslaget att bege sig till storslagna Dubai var mest for att min karl vill dit...
haha jag står fast vid brazil!!! Underbara stränder, billigt att leva, varmt väder..
Nja, åtminstone från Sverige är en charterresa till Hurghada eller så vid kusten inte så farligt dyrt. Pyramiderna får ni resa en bit till, till Kairo för att se, men vill ni bara ha badsemester så bör man kunna få det charter för en överkomlig slant.
Dubai är en helt annan grej, så vill ni absolut dit ska ni såklart det. Men det är dyrare (hotell, mat, shopping, drinkar, etc) och för samma pengar lär ni få kortare vistelse o lägre standard på t ex hotell, gissar jag.
Na, men shit vad svårt det är!! Men har ju lång tid på oss att bestämma oss.
Vi bor i London, ska tydligen vara billigare att flyga härifrån. Och lattare antar jag, går väl inga direktflyg Arlanda-Egypten t.ex..?
Gran Canaria lutar det lite åt... Nan som varit där? Typ alla som föddes på 70-talet...
Visst går det direkt flyg från Sverige till Egypten.
Men det är billigare att flyga från London än vad det är från Sverige, plus att det går fler flyg därifrån.
Ar bara orolig att RyanAirs och easyjets alternativ inte ar sa varma halvvags in i vintern... Dom flyger ju bara till Europa.
Från London åker ju Ryanair till flera ställen i Marocco och Teneriffa och Fuerteventura.