• lagnehall

Jag vill göra en egen hemsida. Hur köper jag domän osv?

Hejsan!

Jag har också gjort en bröllopshemsida! Jag hittade ett test över webbhotell och fann att www.binero.se/ verkade bäst.

Jag har kontaktat dom några gånger och dom är oerhört hjälpsamma och billiga!

Jag köpte ett paket där domän ingår för 69 :- månaden. Man får dessutom ha så många subdomäner man vill! Om du ex tar domänen www.andersson.se kan du lägga till bröllopshemsidan under www.brollop.andersson.se vill du dessutom ha en blog, en musikhemsida och dylikt kan du döpa dom till www.blogg.andersson.se och www.musik.andersson.se och alltså göra dom som separata hemsidor.

Nåväl, det är mitt tips och jag har pillat med hemsidor i många många år nu Om du inboxar mig kan du få kika på min hemsida!

• lagnehall

Mmmm det är dom! Jag har jobbat som IT-konsult i 8 år. Men i det här fallet får man nog gå lite på vad man ska använda hemsidan till också. Jag valde Binero mycket pga tillgången till script som kan nyttjas och lite annat. På en vanlig bröllopssida behöver man ju inte tockendäringa pjafs och då kanske one.com duger fint.

Svar på tråden Jag vill göra en egen hemsida. Hur köper jag domän osv?