Inlägg från: Comfortably numb |Visa alla inlägg
  • Comfortably numb

kontaktuppgifter till de som gör "Lilla-liv" figurer...???

nån som vet hur man kan få tag på den/dem som gör de små figurerna "lilla-liv" mailade i helgen och inte fått svar än, och bröllopet närmar sig, vill inte missa chansen att få en sån söt cake-topper....

sista inlägget är i juni... undrar om de lagt ner?

lilla-liv.blogspot.com

• Svar på tråden kontaktuppgifter till de som gör "Lilla-liv" figurer...???
  • Comfortably numb

vad kostar 1500.- ? hört att de kostar 500?

• Comfortably numb

såg prislistan nu också.... tyckte jag sett på gammans blogg att de kostade 500:- .... attan 1500 blir nog för dyrt.... men de är fina..

• Comfortably numb

hum, ska nog testa själv... sambon sa att vi båda kunde göra båda gubbarna och sen plocka ut en av varje och sätta ihop som caketopper... ska se om jag kan få honom att gå och köpa cernitlera så kan vi testa i helgen

• Comfortably numb

nu har vi suttit nästan hela kvällen och gjort egna gubbar, det var slut på brunt i butiken så jag är flintskallig just nu, men jag lägger upp bilde ri galleriet när vi är klara! blev riktigt nöjd! var kul att göra också! vi gjorde varsitt par och ena paret kommer bli caketopper och det andra kommer stå vid oss på bordet! eftersom bådas blev bra måste de ju användas!

• Comfortably numb

ångrade mig... nu finns de i galleriet! brudfiguren ska få hår i veckan när det kommer in brunt till butiken! vad tycker ni? blev de bra?

• Comfortably numb

var jättekul att sitta och pyssla tillsammans också

• Comfortably numb

tack mina är ca 10cm höga, och min sambos är kanske 15cm.... köpte leran på kreatima i stockholm, den bruna leran var slut, så jag får vänta lite med min frisyr, och i värsta fall får jag väl ha svart hår om inte annat kan man ju testa och blir det inte bra så har man iaf haft kul tillsammans! vi ångrade lite efteråt att vi inte gjorde en var, nu får en vara på tårtan och de andra stå vid våra platser vid bordet

var lite pilligt, men cernitleran var lättare att jobba med än vad jag först trott! vi började med att göra kroppen i hudfärg, sen kavlade vi ut de andra delarna med en rund vinflaska ( vi har tydligen ingen brödkavel hemma...) och "klädde på" dem!

• Comfortably numb

superfina!

Lövings skrev 2009-01-27 12:06:25 följande:
    Har också gjort mina egna nu.De finns i mitt galleri=)=)
Svar på tråden kontaktuppgifter till de som gör "Lilla-liv" figurer...???