hur ser era placeringskort,festhäften osv ut???
någon som vill dela med sig = )
någon som vill dela med sig = )
Du kan kolla i mitt galleri....
Vi ska gifta oss på en ö och dagen innan ska vi plocka stenar från stranden och måla namnen med silver som bordsplacering.
Vi hade färgtemat i bla rött så jag köpte papper och gjorde egna placeringskort och utsida festprogram (insidan gjorde toastmadame) bilder finns i mitt galleri.
som placeringskort ska vi ha en remsa med papper (i vår färg)som viks på mitten och rullas inåt på båda sidorna, så när man hänger det på glaset ser det ut som ett upp-och-ner hjärta! någon som fattar????
oj, vet inte. har sett det någon gång i en av alla bröllopstidningar...ska kolla runt lite o se om jag hittar en bild...
Ah nu tror jag mig se det upp-och-ner-vända hjärtat :)
Vi ska ha lila festprogram med en rosa satinband som håller ihop det. SEn har vi silvriga placeringskort med glittriga namnskyltar . Har färgtema silver, rosa, lila !
Bild finns i mitt bildgalleri !
www.brollopstorget.se/hem/thewedding/galleri.php
har inga bilder än det ligger omålat här hemma. Vi kommer ha klädnypor målade i tema färgen (lime) sm vi fäster på glasen med en lapp med allas namn på vad gäller placeringskorten. Min kusin hade redan gjort placeringskort med stenar så känndes som en upprepning annars gilla jag den.
Till festprogrammen kommer vi skria ut dem i en vanlig skrivare men på ett snyggt reativt billigt papper och sen fixa till dem med filt bommor i lime. Så att vi sparar in lite på det i alla fall.