• maddan86

hur ser era placeringskort,festhäften osv ut???

någon som vill dela med sig = )

• Svar på tråden hur ser era placeringskort,festhäften osv ut???
  • Hofsan

Du kan kolla i mitt galleri....

• dufvan

Vi ska gifta oss på en ö och dagen innan ska vi plocka stenar från stranden och måla namnen med silver som bordsplacering.

• Lajsan

Vi hade färgtemat i bla rött så jag köpte papper och gjorde egna placeringskort och utsida festprogram (insidan gjorde toastmadame) bilder finns i mitt galleri.

• EmMa09

som placeringskort ska vi ha en remsa med papper (i vår färg)som viks på mitten och rullas inåt på båda sidorna, så när man hänger det på glaset ser det ut som ett upp-och-ner hjärta! någon som fattar????

• ElMac
    EmMa09 skrev 2009-02-01 19:02:25 följande:
    som placeringskort ska vi ha en remsa med papper (i vår färg)som viks på mitten och rullas inåt på båda sidorna, så när man hänger det på glaset ser det ut som ett upp-och-ner hjärta! någon som fattar????
    Det lät intressant men jag förstod inte.. finns de någon bild någonstans?
  • ToJ L
    EmMa09 skrev 2009-02-01 19:02:25 följande:
    såna ska vi också ha
    som extra förklaring... det är samma princip som när man krullar presentsnören, tänk på att inte krulla för långt in.
  • EmMa09

oj, vet inte. har sett det någon gång i en av alla bröllopstidningar...ska kolla runt lite o se om jag hittar en bild...

• ElMac

Ah nu tror jag mig se det upp-och-ner-vända hjärtat :)

• bride 2be

har inga bilder än det ligger omålat här hemma. Vi kommer ha klädnypor målade i tema färgen (lime) sm vi fäster på glasen med en lapp med allas namn på vad gäller placeringskorten. Min kusin hade redan gjort placeringskort med stenar så känndes som en upprepning annars gilla jag den.

Till festprogrammen kommer vi skria ut dem i en vanlig skrivare men på ett snyggt reativt billigt papper och sen fixa till dem med filt bommor i lime. Så att vi sparar in lite på det i alla fall.

Svar på tråden hur ser era placeringskort,festhäften osv ut???