Weddingannouncer?
Jo den är nere idag me.. Klart man blir nervös, men jag har då aldrig hört om en STOR, känd sida bara gå upp i rök! Det kommer säkert igång snart! Gör det inte det så måste jag gå ut och döda någon..
Jo den är nere idag me.. Klart man blir nervös, men jag har då aldrig hört om en STOR, känd sida bara gå upp i rök! Det kommer säkert igång snart! Gör det inte det så måste jag gå ut och döda någon..
mmm.. Jag har dock inte skickat inbjudningarna ännu. Men dom ligger ju bara i köket och väntar på att bli utskickade!
Ja nu kommer man iaf till första sidan. Det är en början! Så nog kommer det funka snart!
Ja men fan va kul då!!! Har slitit arslet av mig och gjort klart alla inbjudningar igår. Där står även adressen till weddingannouncer..
ALLT åt helvetet då!!
Som jag förstod det så kommer dom kunna få tillbaka weddingannouncer till 70%. Alltså det är 30% risk att det INTE går att få tillbaka websidan.
Så länge man kommer in igen sen så får man väl lov att skriva om allt..
Värre om hela skiten försvann för gott..
Precis.. Usch.. FAN!! IGÅR blev jag klar. Och jag förstår verkligen er ångest. Ni som redan skickat iväg.
Kan man kräva att få ersättning när man lagt ut ganska mycket pengar på ens inbjudningar?!
Även om det är en gratis websida?!
ja va skönt.. Dock är ju framsidan inte kvar.. Eller jag hade iaf valt bakgrund och satt dit bild.. Det är borta.
Ja det är ju bättre än att texten är borta!
så är vår me... Jag ser allt jag slrivit om jag går in på flikarna.
Men har dom kommit så långt kanske resten kommer sen också..
ohh tänk stackarn som har sidan då!!?? Han har nog svettats en del idag kan jag tänka mig!!!
fast kommer ni in på ER sida om ni skriver er webadress??
Jag kommer fortfarande bara in på första sidan..
Va fan! Jag gör inte det! Om jag skriver in den adress som våra gäster får så är det loginsidan bara..
kanske ni ska vänta lite med att fixa alla bilder?!