• cintan

Weddingannouncer?

Hej!

Sitter här och är frustrerad. Är det någon mer än jag som har haft problem med att komma på weddingannouncer.com idag? Jag har pysslat med min sida i veckor och skrivit webbadressen i inbjudningskorten. Och nu verkar det som om weddingannouncer är puts väck?!Sitter nästan och är gråtfärdig. Ska jag behöva göra nya inbjudningskort och hemsida, suck.

Någon som vet?

• Svar på tråden Weddingannouncer?
  • MulleNuh

Ja men fan va kul då!!! Har slitit arslet av mig och gjort klart alla inbjudningar igår. Där står även adressen till weddingannouncer..

ALLT åt helvetet då!!

• SaraPayam
    MulleNuh skrev 2009-01-15 14:23:32 följande:
    Ja men fan va kul då!!! Har slitit arslet av mig och gjort klart alla inbjudningar igår. Där står även adressen till weddingannouncer..ALLT åt helvetet då!!
    Vi har med skrivt deras sida på våra inbjudningskort & de är ju redan iväg skickade, så de känns ju llite jobbigt. Men om jag kunde fatta det hela rätt så är det "bara" bilder & filmer som ska vara bort.
  • MulleNuh

Som jag förstod det så kommer dom kunna få tillbaka weddingannouncer till 70%. Alltså det är 30% risk att det INTE går att få tillbaka websidan.

SaraPayam skrev 2009-01-15 14:25:08 följande:
    Vi har med skrivt deras sida på våra inbjudningskort & de är ju redan iväg skickade, så de känns ju llite jobbigt. Men om jag kunde fatta det hela rätt så är det "bara" bilder & filmer som ska vara bort.
  • SaraPayam
    MulleNuh skrev 2009-01-15 14:27:15 följande:
    Som jag förstod det så kommer dom kunna få tillbaka weddingannouncer till 70%. Alltså det är 30% risk att det INTE går att få tillbaka websidan.
    Hmm det känns ju inget vidare...men nu kommer man ju fram, fast inte till sin vanliga sida. Hoppas verkligen att de löser det hela...
  • Nalle Puh 40

Kommer inte heller in och vi har postat våra inbjudningskort idag men adressen till hemsidan i, känns inte så kul...

• SaraPayam

Nalle Puh 40 skrev 2009-01-15 15:06:40 följande:

Kommer inte heller in och vi har postat våra inbjudningskort idag men adressen till hemsidan i, känns inte så kul...
    Samma här...men vi postade den i söndags....så det är redan några stycken som har ringt & frågat varför man inte kommer in...känns inte alls kul
  • Nalle Puh 40
    Tindragull skrev 2009-01-15 00:45:41 följande:
    Så himla surt! Skickade ut inbjudningar igår med länk till sidan... Och så kommer de inte in där.. Kul kul...
    Har oxå skickat våra med länken i
    Egentligen är det väl ett I-lands problem men jag blev iaf jätte ledsen när den inte fungerar för där står ju all viktig info och man har ju lagt ner många timmar på att fixa och dona med den...
  • Tindragull

Samma här... Skittråkigt... :(

SaraPayam skrev 2009-01-15 15:09:51 följande:
    Nalle Puh 40 skrev 2009-01-15 15:06:40 följande:
    Samma här...men vi postade den i söndags....så det är redan några stycken som har ringt & frågat varför man inte kommer in...känns inte alls kul
  • MulleNuh

Så länge man kommer in igen sen så får man väl lov att skriva om allt..

Värre om hela skiten försvann för gott..

Svar på tråden Weddingannouncer?