• baver

Göteborgsbrudar 2009 fortsätter att träffas och ha kul...

kan daniella då?

jag kan efter 12:00 båda dagarna...
    vem har tipp topp kropp men rackars vad bra det blir ändå...våra män kommer nog bli galna hehe
    jag funderar på att ta en av vs skjortor att hapå mig bl.a.

• baver

jag hade också tänkt att införskaffa sånnadär höga trosor typ upp till midhan femtiotal tjofräs...oj nu kommer viktor

• baver

gråter stora floder!!!

manjana hade stängt igår och nu nr jag ringer (varför ringde jag inte för flera veckor sedan) så är det helt fullt!

ska tok planera något annat åt oss...någon som har en favorit?
    jag kan säga att skål är en mysig pub med gammalrockmusik som serverar billiga frozen marguritas...och käk ngn annanstans kanske.

flåt

• baver

låter jättebra med peter, men det måste vara att man får ta fler bilder än 8 för att sen välja ut 8 att framkalla...annars tycker jag det låter lite b...men kul ska det bli!

• baver

nu har jag bokat åt oss på paddingtons, det lät mysigt. tog vid 7 tden men det går att ändra..tänker att vi äter där för att sedan ev dra vidare till ett mer drinkigt ställe, typ skål(billigt billigt) alt. heaven23 som gör sjukt goda drinkar (dyrt dyrt) men 7 vid paddingtons, bokat i mitt namn..vi möts vi bordet!!

ha det fint
    ...kommer gärna och pysslar på måndag, men jag kommer lite senare för jag jobbar till halv sju.

kram

• baver

med sb fotograferingen- jag kan bara vara i hans studio..jag vill ta med inte så mycket bakgrund, kanske det där fönstret ni pratade om...fast det är klart en säng kanske är br att kråma sig i också haha

• baver

hej jag ligger alldeles krasslig i soffan, men jag försöker komma en sväng ändå...när är det?

• baver

Tisdag på Paddingtons Pub Quiz night
    17 feb
    teapot
    baver
    Sweet sun
    skille
    ----------------------------------- --------------------------
    SB-fotografering för
    tors 16/4 fr kl 12
    baver
    Angelica
    Skille -kör
    sweetsun
    Danielaa
    (Tx2 kan komma med uppmuntrande ord om ni vill)

• baver

spana på hummle när hon gifter sig! vi möts utanför runt kvart över 12

baver

• baver

nu har jag entledigat mig från allt annat och kommer också!

Espresso House, Vasagatan kl 18.30

Tisdag 3 mars
    Tx2
    Teapot
    Skille
    hummle
    Daniela
    ev Angelica/ÄntligenMurmor (kommer åttisch)
    baver

-------------------
    spana på hummle när hon gifter sig! vi möts utanför runt kvart över 12

baver
    Skille
    myrmor (om jag är i stan)
    Teapot
    Tx2 (om jag inte är kidnappad...)

Angelica är ev i Bumblebees monter på svenska stämpel och scrap mässan, det är det som avgör!

• baver

va fasen, jag åker till london då!, nu missar jag ju er igen

• baver

jag vill också se!!men jag har biljetter till hockeyn, så jag kan inte. ha det så mysig i bröllopsyran

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 fortsätter att träffas och ha kul...