Göteborgsbrudar 2009 fortsätter att träffas och ha kul...
haha ja..tyvärr.. jag har feber så mina ben funkar inte så jag vill inte köra bil..
Men jag hoppas jag blir pigg fort så jag kan träffa er snart =P
haha ja..tyvärr.. jag har feber så mina ben funkar inte så jag vill inte köra bil..
Men jag hoppas jag blir pigg fort så jag kan träffa er snart =P
jag skulle gärna.. men vet inte hur min förkylning ser ut... Men vilken tid gäller? vem kan jag parkera hos?
men ska vi ta nästa tisdag? Myrmor, du kunde fler va? kanske roligare om vi är fler/friskare?
jag kan nog inte.. och det ser ju inte ut att bli så många heller... så jag vet inte?
Tisdag 24/2
Tx2
(sweetsun)
Onsdag 25/2
Tx2
sweetsun
jag fundetrar fortfarande ;) är ju förkyld IGEN och vet inte hur pigg jag är imorgon.. vore så skoj att träffa er, var längesen nu!
fast jag har ingen aning om bvart det ligger, och hur går det att parkera? *suck* omständigt..blir nog svårt för mig..
oo titta här, jag skrev i andra tråden utan att titta här först
Jag bjuder även in till en fika framåt här hemma hos mig, om det nu är nån som vågar sig ut i skogen igen
19 mars kl 18.00 på blue eat & drink- Kolla hummles fru-glow och myrmors mage
myrmor
sweetsun
jäklarns vilket gäng vi blir!!
Tack för ikväll tjejer! Alltid så trevligt att träffa er!
vart blir fikan då?
jag funderade på att komma, men har just gått ett runda med katten, så jag har en dubbelt så stor tumme och sår på benet, och är allmänt sur och uppretad.. så nej, inte denna gången heller..
tx2, vi bor ju inte så långt ifrån varandra, så säg nån dag det passar så får vi träffas och du kan få dina stenar!
jag kan nog hänga på om det blir i närheten utav centralen...