Inlägg från: Carolina1979 |Visa alla inlägg
  • Carolina1979

Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!

Danielaa: Vilken otroligt vacker klänning!

Jag och sambon har också sett Bröllopsduellen och jag håller med J D, vi var lätt äldst i salongen, men filmen var helt okej

• Carolina1979

Jag vill också vara med o sambeställa bubblor!

• Carolina1979
    Myrmor skrev 2009-01-28 20:23:44 följande:
    frimärkena finns på posten, handlade dem idag!
    Är det dem som heter "Tillsammans" på Postens hemsida?
  • Carolina1979

Ojojoj, vad mycket ni skriver - händer ju mängder i era planeringar!
    Här väntar vi ut bebisen först... 10 dagar kvar till BF idag!

Danielaa: Vilket konditori ska ni använda er av? Lät så himla smaskigt med era cupcakes

• Carolina1979

Danielaa: Första kom 3 dagar efter BF (åkte in 2 dagar efter)

• Carolina1979
    Danielaa skrev 2009-02-12 18:12:34 följande:
    JD: Jaa, de känner jag igen! Rekommenderas VARMT för er som inte bestämt er ännu. Dom e så gulliga å gör ALLT för att man ska bli nöjd å glad. Å de gör dom utan några som helst problem å lika glada hela tiden!
    Du har inga bilder eller så på tårtan och cupcaksen, hur ni tänkt er? Nyfiken Eller hur har ni bestämt er - hade de bilder, eller tog ni med?
  • Carolina1979

Hahaha - vad är det här? Ni gör ju mig deprimerad
    Är det ingen som fick INNAN BF? Orkar inte vänta längre nu ju...

• Carolina1979
    Myrmor skrev 2009-02-12 20:29:09 följande:
    jag fick prick på bf om det hjälper
    Bättre iallafall
    Vårt BF enligt senaste mens är ju imorgon... men på RUL blev det såklart flyttat... då till den 22:e - så man kan ju hoppas på någon dag däremellan iallafall
  • Carolina1979

Hej tjejer!

Har inte varit inne här på länge nu, så jag har ingen riktig koll på vad som har hänt - men att hummle blivit fru har jag märkt - stort GRATTIS, hoppas det gifta livet är underbart

Den 21 februari (dagen före BF) kom vår dotter Isabella till världen, världens sötaste lilla tjej såklart
    Dagen efter vi kom hem från BB blev Oliver magsjuk, och sen även jag och Jonas, Isabella klarade sig iallafall som tur var... nu är det förkylning som gäller här hemma, Oliver var först ut även här, och imorse var det min tur... nu under kvällen låter även Isabella lite snorig - hoppas det blir lindrigt på henne!
    Såå - nu vet ni iallafall varför jag inte haft tid att uppdatera mig ordentligt här inne... den 1 april flyttar vi och kommer då vara utan internet i 2-3 veckor men sen, när flytten väl är klar - då kan vi äntligen fokusera 100% på bröllopsplanering! *längtar*

• Carolina1979

Tack för era grattis!

Angelica: Vi stannar kvar på ön vi bor på nu, men flyttar till större och bättre lya
    (sen loooovar jag att inte flytta på länge om ens någon mer gång alls...)

• Carolina1979

MAJ
    2: Tx2, Bohus fästning + Folkets hus Ytterby
    16: Sweetsun ,Bohus Fästning + Nödinge Bygdegård(finnbastun )

JUNI
    18: Stella2009, Grekland

AUGUSTI
    8: Daniela och Mikael, Lindome kyrka + Älvsåkersgården
    8: J D och D J, Hindås kyrka + Hindås stationshus
    22: Angelica och Vendel i Utbykyrka+ LaCuveé

OKTOBER
    10: Carolina och Jonas, Lindome Kyrka + Lindome K:a Församlingshem

DECEMBER

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!