Ni e för underbara tjejer...! Känns genast mycke bättre efter att jag läst allt ert peppande!
Teapot: Jobbigt me mormor som e så dålig... Hoppas allt blir bra för er!
Myrmor: Aah, jobbigt när man börjar tvivla på frisören... Vet inte va du kan göra.. Kanske tidigarelägga konsultationen för att då ha mer chans att hitta en annan om du inte e nöjd...? Jag ska prata me min frisör nästa gång jag klipper mig å be henne ta lite extra tid bara för å prova lite...
Tx2: Aah, va tråkigt de e när de inte funkar på jobbet! Hoppas de löser sig!
Tizia: Kul att du hittat dina skor! Alltid roligt när man kan pyssla lite själv oxå å göra dom mer personliga!
Visst sa jag väl igår att jag hittat "vårt konditori" som ska göra tårta å bakelser? Vi va där idag igen, skulle visa Micke så han fick godkänna (vilket han egentligen gjorde redan på min beskrivning... "Vi gör såhär, du får bestämma så blir de bäst!")
Men iaf, tjejen som höll i de va inte där idag, hemma sjuk... Men han som jobbade där ringde hem till henne å frågade de jag undrade om som han inte kunde svara på (vilket jag såklart sa att han absolut inte behövde göra!) å då ville hon prata direkt med mig å förklarade allt å sa all information hon hade fått som jag undrade om! Hon hade tom ordnat fram små "kristyr-blommor" så att jag fick se dom "live" å inte bara på bild... Ursöta å kommer bli perfekt! Å dom har sagt flera gånger att vi gärna får komma in å provsmaka vilken fyllning vi vill ha i å att de blir så kul osv...! Där kan man snacka om serviceminded!! Genast mycke gladare! Ville bara dela med mig av lite glatt i bröllopsvärlden nu när så mycke gått emot...!
Å så fick jag pratat me en tjejkompis igår (Du vet vem Angelica, Martina! ) som lovade att hjälpa till me lite olika grejjer på bröllopet som jag hoppades på att hon skulle vilja. Så jag e glad ändå trots att klänningen blev pannkaka me å allt blev så dumt...
E de kinesiskt nyår fortf förresten? Eller e de länge sen vi pratade om de...? Har mailat millys igår men inte fått svar än...?