• skille

Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!

Hummle: hva syns du om bildene??

Nå har jeg gjort ferdig bordkortene OG funnet den perfekte tiara, på glitter av alle steder.
    I dag er det akuratt 2 mnd igjen, og jeg begynner å få lettere panik over å ikke ha provat kleningen siden august... jeg vet jo ikke om den passer lengre...

Jeg har tilog med klart å trene litt... har syklet 6,4 mil sist uke. Don har ligget halv død hele helgen og Andreas tror jeg har blitt syk.... "hvilken idiot står opp kl 0500 på en lørdag for å sykkle" og jeg svarer jeg fikk ikke sove...

I natt har jeg sovet utrolig dårlig, jeg har drømt at jeg har stemplet masse saker hehe. bordkort, festprogram, kirkeprogram.

Vi har fortsatt ikke fått noe VF og det irriterer meg litt..

Håper dere har hatt en fin helg:)

Angelica: så bra du endelig fikk ditt frieri:)

• skille

Torsdag neste uke kommer Peter hjem til oss han skal ta bilde som vi skal ha foran på festprogrammet.
    Vet ikke helt om jeg kommer i kveld, har litt for mye som må gjøres før helgen.

• skille

Vi har värt å sett på bil i dag....
    Og om allt går som det skal har vi ny bil på fredag... sorry baver ingen BMW, selv om du var flink til å forsöke å overtale oss. Kall meg miljösvin men de tblir en toyota land cruser....

Wheee

• skille

Tx2 nå er det ikke lenge igjen!!!!

På tirsdag går osa datoen ut og alle utenom 3 har svart.
    og bare 3 har takket nei.
    begynte litt med bordsplaseringen i helgen jeg har bare lyst å gi opp.... Så utrolig svårt.

Til alle maj bruder, nå er det ikke lenge igjen!!! Wheeeeeeeee

• skille

Om ikke testen er helt feil......
    Så har vi ikke kjøpt en større bil for ingen ting......

• skille

Vi har en fotograf som tar 7500 for å være med oss en hel dag OG vi får blidene høgoppløste

• skille

Litt flaks at jeg ikke er så langt inne i graviditeten når vi skal ta SB kort.. Da har Andreas noe å se tilbake til når jeg er smell feit! hehe

• skille

Nytt dilemma: kommer kjolen til å passe 23 maj???

• skille

Alle har svart på inbjudan:)Og de få som har sagt de ikke komemr har blitt erstattet av noen andre så vi blir magne... hjelp

• skille

Jeg tar påskeferie i dag akuratt 1130. ergo påske.....

Tror det gikk bra med fotgraferingen:)
    Var så trøtt at ejg sovnet på soffan etter på og har sovet til kl 6 i dag tidlig hehe

• skille

Da har vi fått noen kort av peter og jeg har forelsket meg i ett kort spesiellt! Super happy:) Jeg vet at våre bryllups kort kommer til å bli SUPER bra.

• skille

jeg er tilbaks! hit så deilig det er åkomme tilbaks fra snö og til grönt gress.

• skille

Hvem er med på SB på torsdag??
    Sweetsun har du bestemt deg?

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!