• Tx2

Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!

Kanske, eventuellt. Tänk om jag blir ännu mer bridzillig?

• Tx2

Skille: trodde det skulle vara naket då

baver: Borde väl inte vara du som skall laga maten. Födelsedagar vill man alltid fira! Som tur är har jag en vän som tänker likadant. Hennes födelsedagsmånad har dragit igång.. fast viktigast är nog att gratta henne (och sedan mig) i en hel vecka innan själva huvuddagen. Tidigare ville hon ha nedtrappning men då börjar min födelsevecka så då får hennes firande vara över

Angelican: Skickar kramar, hoppas att det vänder snart.

Sweetsun: Bäver för när man skall börja betala för allt. Håller tummarna att pengakrisen snart vänder.

Tizia: Ha inte för mycket "onödigt" i vigselprogrammet, risken finns att gästerna fokuserar på det istället. I vårt program står bara ordningen på cermonin. Och tack till vf, musiker o brudfölje.

• Tx2

Tizia: Tror hummles präst rekommenderade att inte ha för mycket i vigselprogrammet om jag minns rätt, just för att folk blir lätt distraherade.

Jag sansade mig och tog kontroll över min bridzilla-gen! Blev inga m&m´s men en massa såpbubblor.

• Tx2

Här var det lugnt idag! Nu skall vi iväg o kika på ljus, resmål o ev provsmaka tårta.

• Tx2

hummle: 14 dagar kvar för dig!!!
    Var troligtvis jag. Vi borde nog ha varit på ikea vid den tidpunkten. Nästa gång får du hälsa!

Jag o T skall nog inte gå på stan ihop, av fem butiker shoppade vi i fyra. Den enda vi inte shoppade i var resbutiken men nu har vi nog nästan bestämt oss för att vi skall åka till Bali.

Bidde inga bakelser igår, vilket nog var väldigt bra för mig (hade tryckt i mig en massa onyttigheter på jobbet).

Kolla fika-tråden.

• Tx2

Blev inga bakelser i fredags, men det lutar nog ändå att vi kör på ica´s tårtor el bakelser.b Och för våra allergiker så lär det nog bli något från steinbrenner.

Angelican: Bamsekramar! Håller tummarna att det vänder för dig snart.

Hummle: Mindre än två veckor kvar!!!

• Tx2

Hummle: Snart start!
    Inga katter hemma hos mig. Bara dammråttor och spindlar.

Jag har lyckats lura min hjärna att det är lååång tid kvar. Så än så länge är jag lugn.

• Tx2

ja det var lite klent intress över att ses den här veckan.

Om du vill att vi kommer till vigseln så kommer jag Om jag inte är kidnappad el något.

Jag har ingen karaktär Står en stor godisburk med godis bredvid mig. Suck.

• Tx2

Och på fredag har en kompis beställt fem olika tårtor från steinbrenner. Mitt mål är att provsmaka alla fem... Tur att det är snörning i klänningen

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!