Inlägg från: Danielaa |Visa alla inlägg
  • Danielaa

Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!

Maj-brudar: Nu e de näääära som Skille säger!!

JD: Jaaa, magsjuka har vi ingen lust me alls... Men Indien vore riktigt kul, spännande kultur! Mycket lockande!
    Kikat en del på Ao nang, Thailand. Låter helt underbart å går å hitta mycke "egna" utflykter därifrån verkar de som!

• Danielaa

Skille: GRATTIS igen!! Så kul!!

Myrmor: Ska nog kolla lite innan man åker som du säger va som e värt å köpa där nere å va man lika väl kan köpa här hemma...

Tizia: Vi har samma fotograf som Skille, mkt nöjda me de priset, å riktigt engagerad fotograf oxå.

Jobbat idag, första dan på ett bra tag.. har ju vart både sjuka innan å lediga nu, helt slut...!

Natti natti!

• Danielaa

Hallå tjejer!

Teapot: Oj, intressant resa! Hade gärna följt me!

Tx2: Du e ju skrämmande lugn trots att du inte fått tag på honom ännu!

Baver: Aaah kul å åka till London då! Njuut av semestern!

Ska precis natta lillskrutten (vi har ledigt imorrn... )

Ses imorrn, puss å kram!

• Danielaa

Angelica: Visst e de härligt! Sitter ute i värmen hos mammsen å skriver de sista adresseran precis!

• Danielaa

Tx2: Tack de samma! Alltid lika glad efter våra dejter!

Tizia: Jättekul att ses idag! Så roligt att få ett ansikte på nicknamen här. Hoppas du kommer me på fler träffar så du inte blev ivägskrämd...

Om en månad smäller de ja! (För er båda!) Lite avis e jag nog allt på er som har de så snart, men som jag sa idag, tänk va ja hade fått stressa nu om de va dax så snart för oss oxå!

Påsk imorrn Skille? Nu e du allt ute å cyklar va?
    Hur gick de på fotograferingen idag? Några smakprov sen?

Angelica: Hihi, historiskt ögonblick när man får posta sina bröllopsinbjudningar! Har äntligen fått lite adresser som inte gick hitta på nätet. Att de ska va så svårt ibland då...! :-/
    Men snaaart e alla adresser skrivna (imorrn hoppas jag!) å då ska dom på lådan!!

Natti natti tjejer! Puss å kram!

• Danielaa

MARS

MAJ
    2: Tx2, Bohus fästning + Folkets hus Ytterby

JUNI

AUGUSTI
    8: Daniela och Mikael, Lindome kyrka + Älvsåkersgården
    8: J D och D J, Hindås kyrka + Hindås stationshus

OKTOBER

DECEMBER

• Danielaa

Tizia: Klänningen ska ju inte behöva kana ner... de går alltid lösa på nåt sätt. Min klänning e oxå axelbandslös men den sitter där den sitter. Trots att den e me dragkedja å inte snörning! (Har iåfs som en korsett i me "hyskor"...)

Måste gå igen.. jobbet...

• Danielaa

Tx2: Ja de blev mycket bara lista här...!
    Kul me grillpremiär!! Gu så mysigt! *Längtar*
    Klart du måste visa tjejerna ringen, så skoj! E du nöjd förresten? Tror jag glömde fråga... *skäms*

Va säger ni om en grillkväll som date här nån gång i vår/sommar? Hade vart så mysigt! Hemma hos nån som har lite bättre me plats än oss... Eller kanske ute nånstans? Vid havet/nån mysig park?

• Danielaa

Tx2: Aah va bra att du e så nöjd me ringen! Å mysigt me lite bröllopstjöt! Kan aldrig bli för mycke av...
    Grill hos er låter toppen! Minns inte alls hur de såg ut runt huset men de låter mysigt iaf!

Nån här som vart nånstans i Thailand som vill tipsa lite? (Kommer inte håg om jag frågat er innan...) Har ett par trådar men alla säger ju olika om allt så vet inte va man ska tro... :-/

Hoppas ni haft en fin helg allihopa! Puss å kram!

• Danielaa

Tizia: Aah va roligt! Som du misstänkte som sagt... Berätta mer!!

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!