• Tx2

Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!

Skall bli kul att ta på sig dem igen.

• Tx2

Hur går det med förkylningen? Kommer du ikväll?

• Tx2

Trist Sweetsun. Då håller jag din burk som gisslan ett tag till.

Vi kommer inte ha några lekar under kvällen, vad jag känner till. Men om vi hade velat ha det så hade vi haft en diskussion med toastmastrarna när vi går igenom våra förväntningar för kvällen o körschemat och sedan hade säkert dem pusslat ihop det.

• Tx2

Tack för igår tjejer. Ni är guld värda!

Hummle: Det kommer att gå jättebra på lördag. Nervositeten kommer att släppa (om du bara lyckas släppa kontrollfreaket och förlitar dig på dina nära o kära). I värsta fall så blir det ett litet missöde. Men glöm inte att njuta och stanna till och känn efter!

Just nu är jag så nöjd att jag fick en massa avbockat igår, hittade även ett mail från vår vf imorse som vill att vi hör av oss så att vi kan stämma av lite och försäkra oss att alla papper blir inlämnade och är iordning. Vilket jag har förberett då jag var i kontakt med kommunen igår för att bena ut vilken information dem behöver ha.

• Tx2

Hihi, var ju lite kul!

Undrar när jag skall bli nervös?

• Tx2

Kollade med min kompis, det hade inte alls gått åt mycket chips (två påsar trodde hon) och jordnötter. Godiset på ett kilo hade gått åt. Och dem hade 58 gäster i blandad ålder.
    Hennes teori var att många var mätta efter maten och att man rörde på sig och inte satt med handen i chipsskålen.

Idag fick jag frågan om jag hade kalla fötter-känningar. Men inte det minsta kunde jag känna. Längtar!

• Tx2

Hummle: Snart!!!

Igår hittade jag en liten enkel vit klänning till det lilla monstret/brudnäbb. Får se om den accepteras i helgen. Fanns ett par grymma gröna glittriga ballerina, måste kanske kolla upp skostorleken.

Och så åt vi moussebakelser från ica. Självklart gillade vi varsin variant, så nu funderar jag på om vi skall välja bägge. Hur gör ni med allergiker (våra tre i topp allergier är nog nötter, stenfrukt och laktos)? Och beställer ni lika många bitar som gäster? Tyckte bakelserna var mäktiga, hade nog inte tryckt i mig en hel (om det inte var för att jag var tvungen igår)

Bra jobbat Skille med underkläderna. Kan tänka mig att A är nöjd.
    Stoff=tyg? Panduro el Gårda textil rekommenderar jag då.

• Tx2

Det kommer att bli sååå bra på lördag hummle!

Skall kolla mer exakt med alla stenfruktsallergiker då jag har test-frågat några om vissa frukter och dem ser då så förvånade ut när jag säger att det är stenfrukt. Ica kunde inte täcka upp våra allergier, så vi har kikat på steinbrenner till dem. Men jag tar gärna tårt-återkoppling.

Tänkte muta näbben/monstret med "balta-pinnar" och "Bias" då hon är lite förtjust i honom, fast blyg för honom. Men tar gärna fler mut-tips.

• Tx2

AngelicaN. GB:na är klara och utskrivna. Dem väntar på att få träffa dig.

Härligt att höra att det gick bra igår!

Mitten på mars? Fika på stan, hemma hos någon?

• Tx2

Trist med den reaktionen Hummle. Men du har ju allt under kontroll och det kommer att bli jättebra!

Sweetsun: Kan bara tipsa dig att bolla med T. Det är dessvärre bara du som kan svara på den frågan.

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!