Inlägg från: Vendel och Angelica |Visa alla inlägg
  • Vendel och Angelica

Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!

wwwiiiiiiiiii

Tx2 skrev 2009-01-17 09:05:17 följande:
    wiii: på måndag skall dem skicka klänningen!
    [/citat]

men så får man inte göra.... vem bestämmer JO NI!!! ingen annan...
    Svärmor har försökt få oss att bjuda sådana som hon tycker ska komma. Men vi säger nej!!

Har ni fått frågan eller är de"bara "bjudna nu??

Hoppas det löser sig *kram*
    SweetSun skrev 2009-01-17 11:46:19 följande:
    [citat]
    Nu har vi fått ännu en objuden gäst på halsen, eller ja folk som blivit inbjudna utan att vi bestämt det. *suck*Hur många ska det bli?
  • Vendel och Angelica

kul med shopping!!! !!!
    Go girls!!
    Har du ftt inbox med SKille??
    Var hittade du underkjol på rea??
    Kanske kan fynda jag med

Danielaa med dina klänningarna så tycker jag båda klänningarna känns "du" svårt val!!

Teapot nice med utgång!

Jag hoppas att jag kan med, har ju börjat mina nya piller idag så vi får se, hoppas på att det blir en smidig övergång!
    V ska på Jobb fest den fredagen o mamma ska ha W så jag e ju very avaliable

skille skrev 2009-01-17 19:42:09 följande:
    Da er undertöyet kjöpt! det beste av allt på rea 70 % Jeg er litt lessen at Daniella ikke fant noeJeg har cärt på shopping i hele dag, jeg blir hentet i stan, og blir tvunget med i butikken på vei hjem. Tror dere ikke min fantastisk m2b har planert ut middager frem til onsdag, og så kompliserte at jeg ikke klarer å lage dem, så han må lade det. Han har også bakt bröd!!! shit jeg er heldig
  • Vendel och Angelica

ja min norska är inte bra... och jag drömde väl om att det skulle vara just underkjol o inte underklädeer... det behöver jag hitta med ...

• Vendel och Angelica

Danilea vilka dagar passar dig med SB...

och vad gäller SB, kan de som jobbar fixa så attd e är lediga eller kan g en del tidigare, jag tror att vi behöver en del tid...

• Vendel och Angelica

Danielaa vad spännande!! Vill se bild!! !!

Skille underbart då har du handlat helt rätt då!!

• Vendel och Angelica

Vi har våran kock nu!!!
    Tjohoooooo!!
    Syrrans killes pappa han har tittat på bilderna och är så nöjd och säger att detta kommer gå strålande!
    Kul kul!!!
    med hans omkostnader och allt, resa fr uppsala en semester dag och arbete blir det inte mer än 150.- per kuvert!
    vi är så glada!
    Ska nu bara bestämma vad vi ska ha för rätter!! Vi vet de två stora ungsbakad varmrökt lax och sen ant kycklingbröst/fläskfileé... tror det blir potatisgratäng som en stor rätt också. Men sen är fågan vad vi vill ha sen, andra små rätter, såser, bröd sallad mm mm

Spännande!!

• Vendel och Angelica

ja ha då kan jag slänga min klänning säger som skille lite avis blir man ju allt....
    Super fin!! Du kommer verkligen bli en prinsessa!!

HAr inte tagit ngr mått, ska se om jag hittar en lista jag har så kan jag skicka den på msn till dig!

• Vendel och Angelica

Ja, visst är det roligt

Danielaa skrev 2009-01-19 11:09:14 följande:
    Angelica: TAAAACK! Blir så glad av era positiva kommentarer! *Lucky me*
  • Vendel och Angelica

jag vill
    syrran säger att vi ska gå på den, men jag tror det när jag ser det ska se om jag får bokat ett datum med henne annars hänger jag på!!

skille skrev 2009-01-19 11:11:48 följande:
    Hvem vil være med å se bryllups duellen på bio??
  • Vendel och Angelica

Jag vill ha hjärt ris som finns på Caligraphen.. det smälter bort, färgar ej och det fastnar inte som "vanligt" ris gör i gåret och så!

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!