• Myrmor

Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!

Hej vänner!

Vilken pärs.. myrans första riktiga "sjuka". 40 graders feber som inte gick att få ner under 39 grader trots panodil och/eller ipren, suck, och gnäll och skrik i en och en halv dag. Till slut matade vi i henne både alvedon och ipren och åkte in till barnakuten (trodde på öroninflammation). Väl där försvinner barn-skrällets feber spårlöst och hon ser oförskämt lugn och cool ut.. De var väldigt snälla men man såg att de tänkte "nojjiga förstagångsföräldrar..". Hur som helst har min feber inte försvunnit ännu, mår rätt sopigt .

Tror vi kör på originalidén med inbjudningarna, men tack för erbjudandet angelica. Imorgon skriver jag ut på svärföräldrarnas skrivare som mamma kommer med och sen blir det pyssel av! Vill dock att vi ska ha en plan B om ifall att jag och/eller myran fortfarande är sjuka. Kan vi vara hemma hos någon annan i så fall?

• Myrmor

Kan vi köra hos danielaa ikväll? Myrans feber hller i sig och jag tror hon behöver lite lugn och ro. Jag messar henne, och om någon vill åka med i min bil kan ni väl messa mig under dagen.

• Myrmor

usch stackare!! Ibland kan det vara skönt att komma ur sina neråtspiraler och komma ut ur huset, men du känner själv vad och om du orkar. Kommer gärna och hämtar dig i så fall, säg bara till! kram!

• Myrmor

Inga pix, jag hämtar upp tx2 vid kvart i sex och så åker vi förbi dig på väg bort till danielaa. RInger när vi är utanför Nu ska jag slåss vidare med skrivarj****n, i värsta fall följer den med till danielaa ikväll

• Myrmor

Välkommen francis!!

TX2 WOW!!! va spännande!!!! (ta fula bilder på dig själv i spegeln och lägg ut genast )

• Myrmor

Men tx2.. var den som du tänkt dig?? Fin??

Som ni säger, huvudsaken är att man känner något inför låten, inte att man är ensam om den .

Nu är alla inbjudningskort stämplade och ligger på tork över hela lägenheten. Det blev LÖJLIGT snyggt . Precis som jag tänkt mig det, fast bättre. Hoppas nu på att det torkar som det ska, annars lär myran käka upp hälften imorgon.. . Bara pärl- och gummipluttande kvar, sedan åker de på lådan. Tjoho!! (insåg att vi satt fel osa-datum, 1 mars istället för 15:e, så de måste ut omgående...)

Baver: Vi får skicka blixten på sömnkurs hos myran .

• Myrmor

frimärkena finns på posten, handlade dem idag!

• Myrmor

Hallå tjejerna!

Nu är inbjudningarna skickade, bröllopsresan bokad, bröllopsnatten och de två efterföljande nätterna innan bröllopsresan, tiaran är betald, hindersprövningen infylld och klar att läggas på lådan. Nästa punkt blir att nästa vecka ringa och klarställa cateringen, leta slöja, arra körlåtarna till vigseln och beställa tårta. Är så glad att allt bara flyter på så här långt..

Angelica: Puckochef!! Jag hejar på dig, det finns alltid dumma människor, låt henne inte komma åt dig! Jag och myran tittar gärna förbi nästa vecka, innan onsdag, då åker vi upp till värmland för begravningen.

Ni nya: VÄLKOMNA!! Hoppas ni ska trivas här!

Sweet sun: Kul att se dig igen, vi har saknat dig!!

tizia: hoppas ringarna känns bättre ihop snart, om inte annat tycker man att det bord gå att åtgärda på nåt sätt om man hittar en duktig guldsmed

när2blir1: Säg bara till om jag kan hjälpa till med musikinspiration, lite tips om favvoartister och låtar till vardags brukar underlätta. Finns MASSA hip-hop/rnb-låtar som funkar tilol bröllop, men är lättare om man få lite mer specat vad ni gillar!

• Myrmor

shit vad svårt det ska vara... sitter och försöker skriva ihop något som känns äkta och avskalat som vi kan läsa på vigseln. Sååååå svårt att skriva kärleksdikter utan att bli lovey-dovey eller kolla-vad-svår-jag-är...

• Myrmor

sweet sun då... Stackare, jäkla mammor som inte fattar vems bröllop det är!! Har precis fått smyga fram för min mamma ungefär hur dagarna innan och efter bröllopet kommer se ut. Hon har nån slags underbar romantisk bild om att vara brudens mor, och hur hon ska vara vid min sida 24 timmar om dygnet och dricka skumpa eller nåt... suck

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!