Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!
Tx2: Nä dom kanske inte syns så mycket...vill egentligen behålla skorna eftersom jag tyckte dom va snygga å ha annars, men man vill ju inte att d ska se konstigt ut med klänningen.. Kanske e för petig nu =)
Tx2: Nä dom kanske inte syns så mycket...vill egentligen behålla skorna eftersom jag tyckte dom va snygga å ha annars, men man vill ju inte att d ska se konstigt ut med klänningen.. Kanske e för petig nu =)
Färgade skor e himla nyggt oxå.. Jag ska ha gammelrosa färg på blommorna i buketten så man kanske ska köra på skor i samma färg... hmmm svårt !Men kul ! Herregud vad ska man göra av all planeringstid sen när vi e gifta ?? =) Kul å planera ju =)
Hej alla !!
Puh tiden går snabbt å jag har precis insett hur jäkla mkt vi har kvar å fixa !! Kom på att d bara e 2 ½ månad kvar nu !!
Tyckte jag låg bra till i planerandet men har precis skrivit en lista som är närmare 3 sidor lång.. Så mycket småpill som måste ordnas som man inte tänkt på innan.
I helgen har jag provmöblerat vår festlokal.. Hade tänkt å ha småbord men nu lutar det åt långbord ändå.. Hur gör ni andra ? vad ser ni för för/nackdelar med långbord å mindre bord ?
Har träffat min frisör för första gången oxå.. verkade jättegullig men tydligen svårt att få fram rätt nyans på löshåret...
Grattis Tx2 =) Jag får min underkjol jag vann budgivningen på imorgon =) Spännande =)
Vart beställer du godisar och bubblor ifrån ? Skulle behöva hitta ngn bra sida för att köpa caketopper !! Hitta ingen jag gillar...
Oki, d finns sååå mkt kul man vill ha =)))
E d ngn som har koll på vad man ska ha för ris ? Tänkte göra små påsar med ris till gästerna... Men har för mig att d var ngt att man inte skulle ha vilket ris som helst för att fåglarna kunde dö.. Ngn som har koll på detta?
Grattis Myrmor =)) Va roligt !!!
När2blir1:
Korten var jättefina, ser lyxiga ut !! Men håller med dom andra att det kanske blir för mycket med både hänget och ringarna..
Jag hade nog behållt ringarna på kortet och använt hänget på tex. festprogrammet =)
Men vill du ha både och är det givetvis fint det också =)
baver: Häftiga blommor =) Vet du om d finns i fler färger??
Sweetsun: Håller med dom andra.. man vill dricka lite men absolut inte bli "packad" =)
Håller på för fullt med festhäftet nu å funderar lite på hur man ska fästa alla papper inuti.. Känns lite trist å häfta med häftapparat.. å sidenband känns inte som det kommer att hålla ihop allt.. Hur gör ni andra ?
Att man aldrig funderat på sånt när man varit på bröllop =)
Ska testa å sy å hoppas på att d funkar ! Tack för tipsen !
Daniella: Jag funderade lite på det oxå faktiskt...borde ju fungera å gåra små hål å knyta. Kan ju va snyggt oxå =)
Bröllopsmässa skulle varit superkul men vet knappt om jag vågar gå nu när det mesta e klart =/