• skille

Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!

Da har vi bestemt 1 sang til vigselen....helt utrolig. Når man er Norsk og blond i tilleg er det ikek alltid like enkelt å vite hvilke svenske sanger som er fine, men jeg så på bonde søker fru, og plutselig bare var sangen der... du er allt... den er perfekt:)

• skille

Om du abre vil ha de for en dag, kan du kjøpe ett sett på HM eller kappal eller noe, det er kjempelett og koster ca 160kr... har du en snill terne hjelper hun deg sikkert dagen innan den store dagen

• skille

Tx2 jeg er avis, jeg vil gifte meg nå!!!!!!!

• skille

Hummle jeg skal på bryllupsmessen:)

• skille

Stakars får ikke barnet mat hjemme? er hun så sulten at hun må spise sko??

• skille

svensexor: A sin bror har fått den hedelige oppgaven da min kjære m2b ikke ville han noen best man... Han var så snill at han sendte en mail hvor han spurte om spesifike datoer, hvor det gikk bra å ha svensexor slik at det ikke skulle krasje, og han ba om gjesteliste. samtidig ba jeg han å snakke med min tærne slik at de kunne planlegge på to ulke datoer.. i og med min kommer til å være i norge... så det bør gå smerte fritt. Pluss at alle vet at ejg er en bitch og om de finner på noe dumt med min lille elskling blir det bråk:) og utestengelse fra bryllupet. Vi skal tross alt ha vakter i vårt bryllup, store sterke menn i svarte kostymer og med solbriller.

Angelica: Tusen takk for at du er så snill, føler litt at jeg "utnytter" ditt talent. Men kan ikke noe for at m2b elsker kortene dine og da blir det så lett å bare ta opp telefonen og "bestille" ett kort eller 4...

Myrmor: Du trenger ikke bade Myran det er bare å ta hun med til Don så får hun en vask..

Daniella: Kjøpte rammene i går, de var mindre enn jeg trodde men kjempe fine. Hentet også mansjettknappene og de blev MYE bedre.

• skille

Angelica: Jeg har noe til deg... en maceup konsultasjon på bodyshop, mens jeg leker meg smurfen... Så får du knaskje noen tips samtidig som du ser hvor fin du kan bli:)

• skille

Og by the way savner eg på msn... dagen blir ikek det samme

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!