svensexor: A sin bror har fått den hedelige oppgaven da min kjære m2b ikke ville han noen best man... Han var så snill at han sendte en mail hvor han spurte om spesifike datoer, hvor det gikk bra å ha svensexor slik at det ikke skulle krasje, og han ba om gjesteliste. samtidig ba jeg han å snakke med min tærne slik at de kunne planlegge på to ulke datoer.. i og med min kommer til å være i norge... så det bør gå smerte fritt. Pluss at alle vet at ejg er en bitch og om de finner på noe dumt med min lille elskling blir det bråk:) og utestengelse fra bryllupet. Vi skal tross alt ha vakter i vårt bryllup, store sterke menn i svarte kostymer og med solbriller.
Angelica: Tusen takk for at du er så snill, føler litt at jeg "utnytter" ditt talent. Men kan ikke noe for at m2b elsker kortene dine og da blir det så lett å bare ta opp telefonen og "bestille" ett kort eller 4...
Myrmor: Du trenger ikke bade Myran det er bare å ta hun med til Don så får hun en vask..
Daniella: Kjøpte rammene i går, de var mindre enn jeg trodde men kjempe fine. Hentet også mansjettknappene og de blev MYE bedre.