Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!
prästen frågade om vi ville BESTÄMMA vilka texter som skulle läsas o om vi lr någon ville läsa så d blir VI som bestämmer o HON som läser för d vågar vi inte göra hihi.
Tizia: ju närmre man kommer så blir d lite OJ shit va d finns grejer att fixa lr som man kan fixa extra m. jag kör nu m ÄHHH d fixar sej. bröllop blir d oavsett liksom. (även om jag känner att d finns sisådär i miljon grejer att fixa)
råris o vildris sägs inte behövas sköljas annars så använder vi grötris som e rundare o tärnan min har sköljt 2 ggr o sa att d lätt börjar smula sej om man sköljer mer. sen så tar d lååång tid att torka dom så jag satte in i ugnen på 50 grade o skaka runt x antal ggr.
skille: hmmm drömmer mej bort o drunknar i ett gigantiskt blin-bling skrin d verkar som gubben din e ett riktigt kap
baver: tur att bytet INTE blev din ring iaf...
JO tjejer glömde säga. planen va ju faktiskt att hålla t hemma hos mor o hennes sambo men han kom på förra veckan att d finns en föreningslokal att hyra för liten peng. gissa om vi nappa?! så idag va jag där o kolla, den känns helt ok ska bara kolla vad vi måste köpa t. d blir ju mer rymligt m lokalen o så slipper vi oroa oss för att barnen gör nått i deras hem. så nu blir d planering IGEN men jag har tyckt att d har vart lite för lite på den fronten så nu kör vi
19 dagar kvar!!!