Inlägg från: Vendel och Angelica |Visa alla inlägg
  • Vendel och Angelica

Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!

ipren är bättre än panodil!!!

Myrmor skrev 2009-01-23 09:31:36 följande:
    Tack jd, men jag tror bara jag ska släppa det. Hon är (om jag fattat det rätt) en privatperson som köpt in ett lager som hon säljer via bt, blocket och tradera på fritiden. Hon har sedan igår lagt upp en ny slöja och jag har sett hennes namn tidigare när jag letat där och på blocket. Får leta slöja på annat håll tx2: Blää!! Fy vad trist, vi kommer sakna dig!Själv har jag just nu 38.5 i feber (har ALDRIG feber), men jag vill vill gå med ikväll så nu är det alvedonproppning och vila med myran som gäller.
  • Vendel och Angelica

Jag har beställt mina bordsdekorations diamater... vita och vinröda!! GREAT!!! 6.5mm vita och 4.5mmröda... totalt 2000st! med frakt blev det 178.- *glader*

• Vendel och Angelica
    nej vad tråkigt *kram*
    Myrmor skrev 2009-01-23 13:07:38 följande:
    Hej tjejerna! Har precis ringt hem A från jobbet, han får shoppa ipren på vägen, men just nu ser det inte så ljust ut .
  • Vendel och Angelica

Tx2 hmmm www.lingsmoment.com (det är bla diamanterna där), sen så är det gele kulor som man häller vatten på (och de har gröna) att sätta blommor i! tänkte i och med att du letar grönt!!

• Vendel och Angelica

japp mina diamanter är köpta där! 1000 st vita och 1000st vinröda

Teapot skrev 2009-01-23 16:44:36 följande:
    Vilken rolig grej du hittat! Blev lite småintresserad själv Hittade du dina diamanter där också!? Ska utforskas närmre!Vendel och Angelica skrev 2009-01-23 09:55:14 följande:
  • Vendel och Angelica

ooohhh lalaaaaa... cooolt
    J D skrev 2009-01-23 17:10:35 följande:

Och jag har fått diamanter på posten idag, dock ngt färre, mindre och dyrare . Ska bli kul att hämta dem och sätta igång med ringtillverkningen.
  • Vendel och Angelica

Tx2 japp ska ta ngn öl, cider, drink, sprit för dig För Myrmor med!!
    Jag är sminkad klädd och väntar bara på att vagnen ska gå!!
    Smurfen vart i extas när han skulle till mormor hjälpte mig att packa och hade väldigt brått att komma i väg Tyvärr så har stackars m2b blivit sjuk... så han får inte ut på sitt roliga

Tjohooo Kul kul!! får jag fråga hur många och stl på dem?
    J D skrev 2009-01-23 18:00:16 följande:

Ja . Ska försöka hinna iväg till Nordstans Guld på måndag .
  • Vendel och Angelica

JD låter som om det blir en blingig ring

Själv blir det ett rubin hjärta på 0.21c och 8 st briljanter á 0.05c
    Planen är ju att sätta ett gäng 0.05 i förlovningsringen med! kAnske till 1a bröllopsdagen el så

TACK TACK tjejer för igår, super kul!!! Lade mig i sängen med ett leénde på läpparna!!
    Precis vad jag behövde ngr öl, fet mat och snacka en massa om "pupper", underkläder, barn, bröllop och sex *asg*
    Kan väl bara säga så att jag väckte ingen när jag kom hem...
    Tur var väl det fr han är en sjuk frossande stackare på soffan idag!
    Smurfen hade haft fest hos mormor

Ska göra lite pärlplattor med Smurfen, sän ska jag läsa min nya bröllopstidning och när Smurfen sover ska det lekas i PS... fixa med inbjudningarna!!

Du Myran glöm inte att maila mig så jag kan se om jag kan få till det i PS med era texter!!

KRAM ALLA FRISKA OCH SJUKA

• Vendel och Angelica

Nu så ska jag natta SMurfen sjuke V ska ta sig ett varmt bad... Sen så ska jag starta PS och börja leka lite
    Längtat hela dagen men det går ju inte när V ligger platt fall och "halvsjuk" smurf har energi för ca 20 ungar och ingen vill leka med oss.... Funderar på vad han och jag kan hitta på im för att roa honom och mig....

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!