Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!
ipren är bättre än panodil!!!
ipren är bättre än panodil!!!
www.lingsmoment.com/product.php
kan detta vara ngt för dig Tx2 ?
Jag har beställt mina bordsdekorations diamater... vita och vinröda!! GREAT!!! 6.5mm vita och 4.5mmröda... totalt 2000st! med frakt blev det 178.- *glader*
Tx2 hmmm www.lingsmoment.com (det är bla diamanterna där), sen så är det gele kulor som man häller vatten på (och de har gröna) att sätta blommor i! tänkte i och med att du letar grönt!!
japp mina diamanter är köpta där! 1000 st vita och 1000st vinröda
ooohhh lalaaaaa... cooolt
J D skrev 2009-01-23 17:10:35 följande:
Tx2 japp ska ta ngn öl, cider, drink, sprit för dig För Myrmor med!!
Jag är sminkad klädd och väntar bara på att vagnen ska gå!!
Smurfen vart i extas när han skulle till mormor hjälpte mig att packa och hade väldigt brått att komma i väg Tyvärr så har stackars m2b blivit sjuk... så han får inte ut på sitt roliga
Tjohooo Kul kul!! får jag fråga hur många och stl på dem?
J D skrev 2009-01-23 18:00:16 följande:
JD låter som om det blir en blingig ring
Själv blir det ett rubin hjärta på 0.21c och 8 st briljanter á 0.05c
Planen är ju att sätta ett gäng 0.05 i förlovningsringen med! kAnske till 1a bröllopsdagen el så
TACK TACK tjejer för igår, super kul!!! Lade mig i sängen med ett leénde på läpparna!!
Precis vad jag behövde ngr öl, fet mat och snacka en massa om "pupper", underkläder, barn, bröllop och sex *asg*
Kan väl bara säga så att jag väckte ingen när jag kom hem...
Tur var väl det fr han är en sjuk frossande stackare på soffan idag!
Smurfen hade haft fest hos mormor
Ska göra lite pärlplattor med Smurfen, sän ska jag läsa min nya bröllopstidning och när Smurfen sover ska det lekas i PS... fixa med inbjudningarna!!
Du Myran glöm inte att maila mig så jag kan se om jag kan få till det i PS med era texter!!
KRAM ALLA FRISKA OCH SJUKA
Nu så ska jag natta SMurfen sjuke V ska ta sig ett varmt bad... Sen så ska jag starta PS och börja leka lite
Längtat hela dagen men det går ju inte när V ligger platt fall och "halvsjuk" smurf har energi för ca 20 ungar och ingen vill leka med oss.... Funderar på vad han och jag kan hitta på im för att roa honom och mig....