Inlägg från: Danielaa |Visa alla inlägg
  • Danielaa

Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!

Såå, nu har jag lagt upp lite bilder på vår sk "provdukning".. Skulle inte ens kalla de för dukning, har inte en tallrik så långt ögat når å inget annat.. Bara de som kommer va som dekorationer på ett ungefär! Får nog göra en lite mer seriös provdukning lite ängre fram tror jag!

• Danielaa

Tack för duknings-komplimanger!

Tx2: Taack! Tycker dom e så ursöta! Har två större kronor som ska stå på honnörsbordet vid våra platser ungefär så de utmärks lite... KRYA PÅ DIG!

Bröllopsresa har vi inte funderat på på ett tag, känns som de e så mycke anant innan som sk va klart så de tar vi sen när de känns mer aktuellt!

hummle: Jaha, *förvirrad* de lät ju "intressant" me servettvikningar... Haha, *känner mig urdum å fattar ingenting!* Finns kanske nån hemsida där man kan kika på sånt? Vet inte alls hur vi ska vika våra servetter, har lixom tänkt att de skulle bli en sån där solfjäder för att vi inget annat kan...!

Angelica: Skönt å fått pratat me kocken! Å musiken klart oxå! Ingen aning om hur vi ska göra me musiken!

Hur ska ni ha allihopa? Liveband/DJ/annan musikanläggning...?

Ha en bra dag brudar, puss å kram!

• Danielaa

Aaaha, Taack! *väljer å vrakar* Borde väl funka me "vanliga" servetter oxå? har köpt såna "tyg-feeling" servetter!

• Danielaa

Myrmor: Nää, va tråkigt! Dom får ju dra av iaf 100 kr isf så du får köpa en ny kam å sätta på... Annars hade jag nog krävt att dom stod för portot för att skicka tillbaka den, den e ju trots allt defekt så de ska ju inte du behöva stå för...!

• Danielaa

hummle: Vilka "nummer" i ordningen har dom ni väljer på? Flera som va fina tycker jag!

• Danielaa

Myrmor: Aaah, va segt då! Du har inte betalat nåt för slöjan ännu? Isf tycker jag sbolut att du bara ska skicka tillbaka den utan porto så att hon får stå för det. Så anti som hon verkar va så...

Angelica: Hittade oxå mitt ena set till SB på H&M! De svarta!

Ska hålla ögonenn öppna efter de andra oxå! Kul me halsbandet oxå, alltid roligt m fina smycken, speciellt om de e lite unikt! Tråkigt me sjuk Smurf.. Känns som dom e sjuka mest hela tiden tycker jag... :-/

Bröllopsfrisyr kanske man skulle börja kika på nu ja! KUL!

Har ni andra bestämt nåt om frisyren än? Nån som har bild på vad ni bestämt er för/tänkt er? *nyfiken*

• Danielaa

Angelica: Bra sida! *beställer*

JD: Ååh av kul å få börja me ringen!

Myrmor och Tx2: Krya på er! Hoppas ni iaf e friska på måndag! Ska ju ha mys-pysseldag då...!

Hoppas ni har kul ikväll tjejer!

• Danielaa

Hallå tjejer!

Låter som en lyckad kväll igår! *Inte alls avis som inte kunde följa me*

Angelica: Såå tråkigt de e me sjuklingar... Men underbart me bröllopstidningar! Tyvärr jobbar jag ju helgen annars hade Caspher nog gärna haft en lekkompis en stund!

Haha, så kul de här me "stensjukan", de heter ju "diamonds - a girls best friends" De e ju så fint när de glittrar så sött, sålänge de e lagom iaf!

• Danielaa

Meen, nu glömde jag ju ändå!

Sitter å pysslar som bäst me inbjudningarna! Så kul!

Å så de jag glömde... Baver: Visst va de du som hade den där sigillstämpeln med två ringar som vi kunde få låna av dig? Har du lust å ta me den på måndag så kan vi sitta å dutta sigill? Skönt å ha alla detaljer klart å bara sätta ihop allt sen!

Ska jag ta me nåt annat på måndag?

• Danielaa

Tx2: de ska nog inte va så svårt å få me mig! Alltid lika kul när vi ses!

Behöver oxå tips till festprogram, mest på innehåll just nu! Designen har jag inte hunnit fundera nåt på ännu...

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!