• skille

Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!

Første forslag til ytterside av vigselprogram og festhefte, hva syns dere?? (se galleri)

• skille

Daniella: jeg har sagt det før,ikke dra så slike mongis steder hvor de er vansklige uten meg, jeg elsker jo virkelig å drive med slike mennekser, jeg er jo tross allt en bitch mot folk jeg ikke liker!!!

• skille

Nå er det under 100 dager til jeg gifter meg!!!!!!!!!!!!! WHEEE

• skille

Hummle: min mamma har bestilt hotel rom til oss, vet ikke hvor men hun lovet at det var ett fint rom..

• skille

HUmmle: de er kjempe hygglige på CHANGE. Jeg gikk fra 95 D til 85G.... Om de ikke har i riktig størrelse skaffer de det:9 så gå dit

• skille

Vi får gifte oss hehe det kom som ens stor bombe....haha
    Fikk svar om hindersprovningen, vi burde bare ha dratt langt vekk og giftet oss i dag knis

• skille

Hey girls! Fikk denne mailen av Peter:
    Jag vet inte hur långt ni kommit i planeringen av SB-fotograferingen men här kommer ett förslag från mig: Executiverumen på Hotell Eggers tycker jag verkar vara helt rätt miljö utan att vara galet dyra.
    www.hoteleggers.se/main.aspx

Hva syns dere?? ejg skal sjekke hva det vil koste å leie romemt i noen få timmer

• skille

Min fantastiske m2b gjør ikke ting helt enkelt for seg selv... Jeg fikk ett stort smykkeskrin i valentines gave, men når jeg var ferdig med å putte alle smykkene mine nedi, sier han, det ser litt tomt ut.... Og frekk som jeg er så svarer jeg med å si ja da har du en fin oppgave frem over... Som svar fikk jeg: Det er jo meningen at det skal komme mer oppi som tiden går, bare ikke forvent at det er Tiffanys hver gang..

Jeg klarte selvsagt ikke å la vær å IKKE prøve vigsel ringen og morgen gaven.. de passer så bra ihop:) hehe

(95 dager igjen)...

• skille

GRATTIS!!!! trodde bare det var jeg som var i gravid på bryllupet tankene.. Jeg er så utrolig avis:)

• skille

SB: vi betaler kr 930 for ett sånt hotelrom!" skal jeg booke?? 930 delt på 5 er jo ikke mye

I går kjøpte jeg undertøyet til den store "lagebabynatten/bryllupsnatten" hehe

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!