Inlägg från: Vendel och Angelica |Visa alla inlägg
  • Vendel och Angelica

Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!

hej

jag har en riktigt dålig dag!!!
    det kryper av ångest i mig
    suck

så jag vet först senare idag hur jag mår o orkar, när är det dags till D i så fall?

kram på er

• Vendel och Angelica
    Tx2 skrev 2009-01-26 14:37:16 följande:
    Låter inte kul Angelica. Hoppas att vi får se dig senare. Jag tror att vi satsar på att åka strax innan sex.Massor av kramar!
    [/citat]
    Myrmor skrev 2009-01-26 13:31:19 följande:
    [citat]
    usch stackare!! Ibland kan det vara skönt att komma ur sina neråtspiraler och komma ut ur huset, men du känner själv vad och om du orkar. Kommer gärna och hämtar dig i så fall, säg bara till! kram!
    Tack sötisar!!
    Jag ska "jobba" på det... får dubbel kolla att V är tillräkligt pigg ef jobbet med att ha Smurfen själv... Han var ju inte 100% idag när han gick t jobbet

Men jag har lite tid på mig om det är vid 18 tiden
  • Vendel och Angelica

jag har nu klar tecken ifrån V att han är pigg o glad och att han är en pigg pappa som fixar Smurfen själv (jag tänkte ju mest på att han varit febrig o kass i helgen Pappa V alltså )
    Så det är nu jag då! hoppas på det bästa
    Men jag gör så att jag hämtar SMurfen.... steka pankakor och packar lite grejer, jag kommer se ut som F*N och stikna pankakor, men om ni kan ta mig som jag är så hänger jag på.....
    Myrmor orkar du så får du gärna hämta mig, V är hemma först 1730 så det blir lite tihgt för mig att åka till dig...

• Vendel och Angelica

ja, jag ska steka pankakor nu har pratat med myrmor och jag hänger på... ska sitta långt ifrån Tx2 hihihi

Ni gör mig glada tjejer!!

• Vendel och Angelica

jag tar med mig skärmaskin en stor och en liten, sen så har jag "Bavers" stäplar med tillbehör! Är det ngt annat.. jag har ju mina stans mojjar o så, är det ngt jag ska ta med mig? Har ju alfabeten stora och små och div figuerer!

• Vendel och Angelica

ok tar med grod tång o hela balunden

Tx2 skrev 2009-01-26 16:28:58 följande:
    Jag vill se stansmojjarna! TACK
  • Vendel och Angelica

Tack för i kväll! Helt matt men dock glad Ni är så goa tjejer!!!
    Kommer vara död im men vad f*n det är det värt! Ska ju till Dr så det är definitivt ok att se ut som ett vrak

Sweet Sun kul att se dig här inne!! Hoppas att allt är väl med dig coh att planerandet går som smort!!

Kram och nattis på er!!

• Vendel och Angelica

Skille härligt att du har hittat en sång!!
    Vi har som sagt utgångs musik och psalmer *muttrar*

• Vendel och Angelica

tjohoooo!!!

Tx2 skrev 2009-01-27 16:10:03 följande:
    Finns ett paket o väntar på mig där hemma!!!
  • Vendel och Angelica

suck
    allt jag skrivit bara försvan...
    Morrgan också

Då tar vi det engång till och hoppas att jag inte glömmer ngt/ngn

Tx2 Underbart med klänningen, du kommer vara som en prinsessa!! Du har himlans bra klänning smak

Vad gäller igår så tja jag lipade halva dagen...
    Inget jag vill skriva om så här, men bla så ska jag vara osocial... helt tvärt emot vad som har sagts innan... Jag fattar inget alls o vill bara bort...

Baver härligt med hjälp äve om han inte gjorde riktigt som han skulle

Skille Ni har en låt, härligt!!! Snart kommer resten ni vill ha!!

Myrmor skönt med inbjudningarna och att det vart bättre än du tänkt dig!!
    Hoppas nu att myran inte kommer åt dem

Danielaa snart jobbar de på din klänning!!! Tjohooo

Francis *vinkar* Välkommen! Ja vad vil du ha för lokal? Hela kittet el mix?

ska ta frukost nu
    Kram

• Vendel och Angelica

jupp... jag ska shoppa!!!

Carolina1979 skrev 2009-01-28 22:49:51 följande:
    Är det dem som heter "Tillsammans" på Postens hemsida?
  • Vendel och Angelica

hej hej

gissa vems son som är hem skickad fr dagis....
    SUCK
    alla barnen kanske ska vara hemma i 4 dagar o komma tillbaka friska???
    Skille Don Smurfen o jag skulle ju ut o promenerat idag... hoppas på im i stället... Smurfen tycker inte att Don lät intresannt men Skille minnsan

FK har ringt idag och jag är "godkännt sjuk" känns ju bra ...
    = pengar

Annars så har jag mest surfat idag... (innan smurfen kom, nu sitter han i mitt knä o vi ska in på bolibompa sajten...

Jag har lagt upp en bild på Byggare Bobs katt i mitt galleri, om ngn av er råkar ramla över den el ser den kan ni väl säga till mig??? Vill så gärna att Smurfen ska få en han ÄLSKAR henne

kram så länge

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!