Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!
hej
jag har en riktigt dålig dag!!!
det kryper av ångest i mig
suck
så jag vet först senare idag hur jag mår o orkar, när är det dags till D i så fall?
kram på er
hej
jag har en riktigt dålig dag!!!
det kryper av ångest i mig
suck
så jag vet först senare idag hur jag mår o orkar, när är det dags till D i så fall?
kram på er
jag har nu klar tecken ifrån V att han är pigg o glad och att han är en pigg pappa som fixar Smurfen själv (jag tänkte ju mest på att han varit febrig o kass i helgen Pappa V alltså )
Så det är nu jag då! hoppas på det bästa
Men jag gör så att jag hämtar SMurfen.... steka pankakor och packar lite grejer, jag kommer se ut som F*N och stikna pankakor, men om ni kan ta mig som jag är så hänger jag på.....
Myrmor orkar du så får du gärna hämta mig, V är hemma först 1730 så det blir lite tihgt för mig att åka till dig...
ja, jag ska steka pankakor nu har pratat med myrmor och jag hänger på... ska sitta långt ifrån Tx2 hihihi
Ni gör mig glada tjejer!!
jag tar med mig skärmaskin en stor och en liten, sen så har jag "Bavers" stäplar med tillbehör! Är det ngt annat.. jag har ju mina stans mojjar o så, är det ngt jag ska ta med mig? Har ju alfabeten stora och små och div figuerer!
ok tar med grod tång o hela balunden
Tack för i kväll! Helt matt men dock glad Ni är så goa tjejer!!!
Kommer vara död im men vad f*n det är det värt! Ska ju till Dr så det är definitivt ok att se ut som ett vrak
Sweet Sun kul att se dig här inne!! Hoppas att allt är väl med dig coh att planerandet går som smort!!
Kram och nattis på er!!
Skille härligt att du har hittat en sång!!
Vi har som sagt utgångs musik och psalmer *muttrar*
tjohoooo!!!
suck
allt jag skrivit bara försvan...
Morrgan också
Då tar vi det engång till och hoppas att jag inte glömmer ngt/ngn
Tx2 Underbart med klänningen, du kommer vara som en prinsessa!! Du har himlans bra klänning smak
Vad gäller igår så tja jag lipade halva dagen...
Inget jag vill skriva om så här, men bla så ska jag vara osocial... helt tvärt emot vad som har sagts innan... Jag fattar inget alls o vill bara bort...
Baver härligt med hjälp äve om han inte gjorde riktigt som han skulle
Skille Ni har en låt, härligt!!! Snart kommer resten ni vill ha!!
Myrmor skönt med inbjudningarna och att det vart bättre än du tänkt dig!!
Hoppas nu att myran inte kommer åt dem
Danielaa snart jobbar de på din klänning!!! Tjohooo
Francis *vinkar* Välkommen! Ja vad vil du ha för lokal? Hela kittet el mix?
ska ta frukost nu
Kram
jupp... jag ska shoppa!!!
hej hej
gissa vems son som är hem skickad fr dagis....
SUCK
alla barnen kanske ska vara hemma i 4 dagar o komma tillbaka friska???
Skille Don Smurfen o jag skulle ju ut o promenerat idag... hoppas på im i stället... Smurfen tycker inte att Don lät intresannt men Skille minnsan
FK har ringt idag och jag är "godkännt sjuk" känns ju bra ...
= pengar
Annars så har jag mest surfat idag... (innan smurfen kom, nu sitter han i mitt knä o vi ska in på bolibompa sajten...
Jag har lagt upp en bild på Byggare Bobs katt i mitt galleri, om ngn av er råkar ramla över den el ser den kan ni väl säga till mig??? Vill så gärna att Smurfen ska få en han ÄLSKAR henne
kram så länge