Inlägg från: Danielaa |Visa alla inlägg
  • Danielaa

Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!

Hummle: Kikar på skorna! Tror de blir SUPERsnyggt me blommorna å när du å tärnan har samam fast tvärtom! Kul idé! *Kanske knycker*

Tx2: Inte lätt å ha så många tärningar å hålla reda på! Hoppas ni kommer fram till hur dom ska ha de snart då!

Myrmor: Usch va tråkigt å va sjuka... Känner såväl igen de där me "unge-frisk-som-en-nötkärna" när man komemr in till akuten...!

Om de inte passar hos myrmor imorrn e ni varmt välkomna hem till oss!

• Danielaa

Gomorron tjejer!

Här va de lugnt å tyst...! Hur e de me er idag myrmor?

Hör nån av er av sig till mig sen om var vi blir eller om ni kommer hit? Bara så jag vet sen för e inte så säker på att jag kan kika in under dagen...

Ses sen!

• Danielaa

Angelica: Kul att du kommer med! Tänkte skickat ett sms till dig men ville kolla läget här först!

Myrmor: Aah, jobbigt me dumma skrivare...! Blir inte förvånad om du kommer me en skrivare under armen idag då!

Nu ska här grejjas lite, ser ut som en bombnedslag... Ska försöka röja undan så mycke som möjligt men räkna inte me några underverk bara!

• Danielaa

Skärmaskin finns ju iaf en här...

• Danielaa

Tack för ikväll tjejer! Jättekul att ni kom förbi å pysslade lite å prata lite skit! Å BRÖLLOP såklart!

Sweetsun: Synd att du inte kunde komma... Hopaps vi får se dig snart!

*Lägger mig me ett leende på läpparna, fylld av bröllopsinspiration!* Natti natti!

• Danielaa

Tx2: Aaaah, underbart me klännning! VILL SE, VILL SE!!

Skille: Jaa, den sak vi nog oxå ha "du är allt", den e sååå vacker... å säkert väldigt vanlig på bröllop mend e skiter vi i! Den e såå fin...

Nu har jag äntligen skickat in alla mina mått! Ooj, va mycke krångliga mått de va å mäta, svårt å veta så man mäter exakt rätt oxå... Orkade inte vänta på å komma iväg till sömmerska å få mätt heller...! Vill ju ha min klänning NU!

Natti natti tjejer! Puss å kram

• Danielaa

Nu har dom börjat på MIN klänning!!!! *Lycklig* Väntar på första bilderna!

Sweetsun: Härligt me ny dator! Hoppas vi får se dig mer nu!

Francis: Hej!

Hummle: Jättekul för en mamma att få sy sin dotters brudklänning kan jag tro! Stolt man måste vara... Tänk när barnen e vuxna å ska gifta sig...!

Angelica: Usch då, stackare... Inge kul för dig nu... Hör av dig på telefon/msn/ va du vill precis när du vill....!

Tx2: Haha, dåligt humör kan få va som helst å inte va riktigt bra... När får vi se fina klänningen då?

Myrmor: Härligt me färdiga inbjudningskort! Känns som mina komemr ta TIIID å få klara, så e väldigt glad att jag har en del tid på mig iaf...!

Baver: Glömde ju packa ner dina cremefärgade "lim-pinnar" å själva sigillet! De ligger här hemma så tar me de nästa gång vi ses! (Om du inte behöver de innan, då får jag komma in me de till dig!)

Å godiset stod kvar här, en halv skål (JÄTTEskål!) Ni e galna, jag ska ju fota SB kan inte ha MASSA godis hemma!!!

Visst pratade vi om "alal-hjärtans-dag-frimärkena"? Nån hade väl koll på när dom kommer? Bara så jag inte missar dom!!

Hoppas alla haft en bra onsdag! Vi myste oss på babysimmet (jaja... MINIsimmet då...) i eftermiddag.. Så mysigt!

Puss å kram

• Danielaa

Tizia: Missade ju! Kul me klänning! Bilder? *nyfikna såklart*

• Danielaa

Hallå tjejer!

Tx2: Haha, måste hålla me dina tärningar om att de VA KUL!

Tizia: Tråkigt me ringen... Hoppas de löser sig på nåt bra sätt för dig! Kanske bara e en vanesak? Kan ju se bättre ut å ha vigselringen längst in på fingret om den e högre oxå.

Angelica: Aaah, hann ju bli dönervös innan jag fattade att du bara bytt nick! Trodde ju du va avregistrerad!

E så nyfiken på min klänning å hur de går.. men dom tycker nog att jag e lite tjatig om jag skriver igen...! Så, ska hålla mig tills dom hör av sig!

Å tjejen som ska göra min brudkrona hade tydligen börjat lite smått på den oxå! Så spännande!!

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!