• skille

Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!

have fun!

• skille

er det fler enn jeg som begynner å merke at det er skummelt kort tid igjen til dere gifter dere?? jeg har konstant mareritt om hva jeg har glemt å gjøre og hva som komemr tilå gå snet....

• skille

Hummle: hvilken tid gifter har dere i kirken på den store dagen?

• skille

Hummle: jeg skal gifte meg i samme kyrke men har aldri sett den... Så tror du jeg går glipp av å se en vigsel i kirken jeg skal vies i?? hehe NOT

• skille

Jeg reiser i morgen og er tilbake på søndag så jeg er med en eller annen gang fra mandag til lørdag... hehe

• skille

Vi komemr til å lage noen fler enn anntallet på gjester...

• skille

Da er jag tilbaks i lilla Göteborg:) Fikk en sms på fredag at jeg heldig vis ikek er en av de som måtte slutte i jobben:) så nå venter litt hysterisk shoping...

• skille

For å hjelpe hummle ( om du har glemt)
    DET ER BARE 4 DAGER TIL DU GIFTER DEG!!!!!!!!!!!!!!!

Min fantastisk m2b bestilte flybilettene til vår bryllupsreise i går. Samt at han har bestilt 2 netter på et "hemmelig" sted..
    Jeg blir litt over giret for han så så fornøyd ut med seg selv. Han hadde samme blikket og sa samme setning som han sa rett før jeg fikk åpne julegaven fra han... "Mitt lille lyxdyr jeg kjenner deg bedre enn du tror..." Den gang tittet det frem en tiffany box.. hva skjer denne gagnen ?? skal jeg få sove på Tiffanys???

Men det han ikke har tenkt på er: vi skal mellom lande i munchen og være der i 5 timer... og hva skal vi gjøre på den tiden??? Jeg har funnet en super duper ting.... Det er en TIFFANY butikk der HEHEHE (ja jeg er en Tiffany junky)

Utolmodigheten begynner å snike seg innpå....
    Nå har jeg 4 ting jeg må bare vente på uten å kunne gjøre noe med det!!!!
    1. 1 maj begynner prosjekt baby...
    2. 23 maj er det bryllup Wheeeeeeeeee
    3. Siden Andreas ikke klarer å vente selv så har vi bestemt at vi får morgen gavene våre på bryllupsdagen( slik at jeg har noe fint bling på meg..) hehe Men det han ikke vet er at han får klokken den dagen og SB dagen etter.... det er jo en grund til at det heter morgen gave.. ( og siden han ikke har noe til meg, den morningen så kjøper jeg noe fra han til meg.. heheh )
    4. Hvor skal vi bo???

Funderer på hva vi skal gjøre med risen..... om vi skal ha poser eller?????? hjelp

Det ble litt langt men..

• skille

Hummle: om du vil selge klokken og glass hjertet etter bryllupet er det abre å si fra...

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!