Inlägg från: Äntligen 090822 |Visa alla inlägg
  • Äntligen 090822

Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!

Hummle, ignorera alla runt dig som snackar dumheter!! Du fixar detta,alla har ngt sista dagenatt göra, jag säger som Myrmor, kommer vara en yr höna den 21 augusti!!!
    Njut av kvällen!!! Im står du brud!!! TJOHOOOOOO

Nu ska jag t frissan och gotta mig

P & K
    Angelica

• Äntligen 090822

tam tammaaadaaaaaaaammmm tam tam tadamm
    GO HUMMLE!!!!
    Ser franm emot att höra allt och se bilder sedan!! Skänker dig många tankar idag!! *KRAM*

Danielaa härligt med Ullared, och ja, jag vet den kännslan... Jag älskar dig fr sitt lilla knytte, man nästan dör av lycka
    Ja, jag ser väl hyffsat ut som vanligt i håret, men det är oreangare än vanligt och MASSOR med dmå mini slingor... Så skönt var hos frissan läääänge igår HÄRLIGT!!
    Bara att få klippt topparna är ju underbart!

Tx2 ska du vara prinsessa ... vad ska du göra, el ska du crascha Hummles bröllop i din brudklänning

• Äntligen 090822

nej men OJ vad det har skrivits o hänt grejer!!

HUMMLE FRU !!!!! tjoho, ska in och spana hos dig direkt!!!!!

Tx2 hippad!!! Det lät som en hel go dag! Inte en massa dö pinsamma saker mm, bara kul och mys!!

Myrmor, funderar på var Smurfens kläder i den stl är ef min rensning... ska se vad jag kan hitta, har väl ngt blått el beig tror jag...

Skille härligt med skor!!!!

M2009 hej hej välkommen tillbaka! Skönt att höra att du mår bra!

Haft migrän i natt, så nu ska jag se om jag kan äta lite...

• Äntligen 090822

Hummlan men vad vart inte bra
    usch säger som skille har du MSN??

har fullt upp med chattande med två tjejer i denna tråden... så jag återkommer om en stund!

• Äntligen 090822

ta med dig allt o lite till till mig !!!

skille skrev 2009-03-10 13:36:00 följande:
    Jeg tok en pyssel runde i går...
    Tizia härliga hjärtan till glasen!!
  • Äntligen 090822
    V handlar choklad kex och Cola på vägen hem :D
    skille skrev 2009-03-10 13:58:31 följande:
    Hvorfor tror du at jeg gjorde det i går.....
  • Äntligen 090822

V sk apå styrelse möte...
    jag vill pyssla allmänt..
    Skille har lite till fest och kyrko program, så hon ska spana på lite stämplar och stansar!

Tx2 skrev 2009-03-10 16:22:28 följande:
    Fina placeringskort Tizia.Va ska ni pyssla idag!
  • Äntligen 090822

Thekannan GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN!!! Bra månad och tecken du är född i (fyller själv å fredag ) Men jag blir ju gammal tant

Skille och jag spånade på lite stämplar alternativt utstansat till hennes/deras placerings kort och ev till fest häften mm Hon hittade massor och verkade himlans nöjd! Vi i Smurf familjen hade tur att vara försökskaniner till två olika ev tårtor *Dreggel* du får komma när som igen Skille Smurfen var så lycklig idag att det fanns en bit kvar

Baver härligt med skor... Vill oxå hitta....

Danielaa usch för baciller skönt attd et finns ipren! Gå inte till jobbet för tidigt bara!!!

Tx2 presenter till tärningarna trevligt, jag har ju "bara" en tärning.. har funderat på om jag ska beställa et halsband av en tjej som är grymmt duktig på att pärla och ev armband med... specielt för henne när vi vet mer exakt vilken färg det blir på hennes klänning!

Myran tråkigt med sjuklingar.. sorry att jag inte har hört av mig om jacka helt försvunnit ur min hjärna... Tur att Hummlan hade!!!

Vad gäller bordsplacering så kommer i vara otraditionella/ettikettiga... men de som "bör enligt ettikett" kommer att sitta nära oss endå! det blir ca 10 bord med 6 pers på varje förutom vårt bord där vi sitter med tärning och bestman!

Nu ska jag sätta mig och skära ut fotona och börja sätta band på våra inbjudnings kort så kul!!!

puss o kram

• Äntligen 090822

Danielaa... jag har varit inne på hjärtformad nstan hela tiden så du har bra smak
    Martina, vilken pärla till Toastmademe du får!!!! Grattis!!
    Träffade henne en snabbis på mässan med lillskruttan!!

• Äntligen 090822

Låter härligt Teapot med massor av örhängen!! Vam choklad och soffmys låter nice det med!!!

Daniela Snyggve klänningen du har köpt!! !!

om att hitta sådant man bara MÅSTE HA, I know... suck VILL HA ALLT typ.....

Började "på riktiigt" med inbjudningarna igår, allt är utskrivet, klippt och skuret.. men shit i h*lv*te vad piss tråkigt det är att sitta och mäta ut linjer 5½cm från nederkanten av kortet, för att sen fästa dubbekhäfftande tape o band... Ja vilken tur att det bara är ca 30 inbjudningar och inte 80 huha... *fniss*

Idag är det städa, baka och handla som gäller... dammråttorna skrattar åt mig, tja tvätt o saker över allt... Bläää... Hoppas jag får måååånga fina födelsedags presenter för besväret!!
    Har världens bästa vänner och syster som alla hjälper mig att baka tjohoooo

Nu ska jag ta frukost!
    hoppas att dagen har börjat bar idag för alla!

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!